Bilstolspørsmål

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Vi reiser på ferie i morgen og sliter med logistikkavdeling i bilen :p vi har måttet låne bil for å få med oss campingvogna, da touranen vår ikke har hengerfeste, og nå er vi jo plutselig fem som skal få plass i bilen. Jeg klarer ikke å få plassert tre seter bak i bilen, selv om det ifølge tester og artikler på nett skal gå ( bmw x5). Akkurat nå er eneste alternativet at jeg sitter bak, og en av ungene sitter foran. Vi har en i babysete, en bakovervendt i britax maxfix eller maxway, og en beltestol.
Er det mulig å montere maxwayen i forsetet? Hvordan?

Vi har festet vår maxway mange ganger foran :)
Fest forankringsselene der du normalt fester de i fremsetet og dra de inn under framsetet. Eneste forskjellen på å feste de foran og bak i bilen ;) Husk å kople ut airbag før du installerer setet :)

Vi har festet vår maxway mange ganger foran :)
Fest forankringsselene der du normalt fester de i fremsetet og dra de inn under framsetet. Eneste forskjellen på å feste de foran og bak i bilen ;) Husk å kople ut airbag før du installerer setet :)
Var det jeg trodde , men fant ikke noe på nett. Da prøver vi det, vil helst slippe å ha hun i beltestol foran.

Sto i bruksanvisningen vi fikk med stolen, og mener det ligger på britax sin hjemmeside :)
Jeg har jo bruksanvisningen, tenkte ikke på å se der engang. Først google, så bv, og bruksanvisninger kommer på tredjeplass:p

Vi fikk det til, og nå er det en treåring som gleder seg VeLDIG til bilturen i morgen! For endelig får hun lov til å sitte "bak"! ( når man sitter bakovervendt så er jo foran bak:p)

Husk på airbagen :-) hvis det er kan den kanskje skrues av manuelt inne i bilen. Hvis ikke må den vel inn på verksted å få gjort det?

Back
Topp