Bilstolprat: Besafe iZi Go Modular og Stokke Trailz

Sannarita

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Er det noen her som har Stokke Trailz sammen med Besafe iZi Go Modular?

Jeg har lest til øyet ble stort og vått, men klarer ikke helt å finne fasit på om den trenger adaptere eller ikke.

Jeg har skjønt at Stokke Izi Go Modular ihvertfall ikke trenger adaptere, men tolker Stokke sine nettsider slik at det er nøyaktig samme stol, kun med Stokkes design på stoff. Så antageligvis ikke adaptere? :)

Det spiller ingen kjempestor rolle, og jeg finner det nok ut neste gang jeg titter innom en babybutikk da de jeg snakket med på telefon svarte forskjellig eller svært usikkert, men kanskje svaret kan hjelpe noen som googler det samme som jeg googlet halve dagen før jeg bestilte, så hiver inn et innlegg her. :)

Utover det, erfaringer med disse setene og noen shortcomings jeg ikke tenkt over?

Denne pakken jeg klikket hjem :)

upload_2020-1-29_12-11-28.png

Er det noen her som har Stokke Trailz sammen med Besafe iZi Go Modular?

Jeg har lest til øyet ble stort og vått, men klarer ikke helt å finne fasit på om den trenger adaptere eller ikke.

Jeg har skjønt at Stokke Izi Go Modular ihvertfall ikke trenger adaptere, men tolker Stokke sine nettsider slik at det er nøyaktig samme stol, kun med Stokkes design på stoff. Så antageligvis ikke adaptere? :)

Det spiller ingen kjempestor rolle, og jeg finner det nok ut neste gang jeg titter innom en babybutikk da de jeg snakket med på telefon svarte forskjellig eller svært usikkert, men kanskje svaret kan hjelpe noen som googler det samme som jeg googlet halve dagen før jeg bestilte, så hiver inn et innlegg her. :)

Utover det, erfaringer med disse setene og noen shortcomings jeg ikke tenkt over?

Denne pakken jeg klikket hjem :)

Vis vedlegget 317856
Hvis du skal klikke den rett på trailz trenger du besafe modular by Stokke som er en egen versjon av modular. Det var helt genialt synes jeg og vi var veldig fornøyde med den til frøkna :happy:

denne for eksempel: https://www.stokke.com/NOR/no-no/bæ...-go/5568.html?dwvar_5568_color=128&cgid=16431

Vi har stokke sin besafe stol. Stolen er grei den, men sykt trang, ungen hadde vokst ut av den før hun var 5 mnd.

Men det er veeeldig kjekt å bare klikke bilstolen oppå vogna

Takk for svar begge to! Da klarte jeg å kjøpe en som ikke gikk rett på altså, men som trenger adaptere. Og i tillegg er trang. :D

Vi får ta en vurdering når den kommer i posten. :)

Vi har disse, med Stokke besafe, kjempefornøyd! Syns ikke den var så trang, den er kompakt men syns det føles sikkert med mye polstring. Litt varmt eneste, så måtte ha lite klær på mini. Og fantastisk å kunne klikke rett på.

Takk for svar begge to! Da klarte jeg å kjøpe en som ikke gikk rett på altså, men som trenger adaptere. Og i tillegg er trang. :D

Vi får ta en vurdering når den kommer i posten. :)
Vi synes ikke vår er trang, og frøkna var godt i hold:p

Husk å sjekke at bilstolen får minimum 40 graders helling og maximum 45 graders helling i den aktuelle bilen! Dette er for å sikre oksygenopptaket hos baby, men mer enn 45 graders helling er ikke trygt i en kollisjon. Ellers er det kun Stokke izi go modular som kan klikkes rett på trailz uten adaptere dessverre..

Dere som sier at stokke izi stolen ikke er trang, hvor lenge brukte dere den?

Min unge måtte presses på plass innen hun var 5 mnd og hun hylskrek. Men mitt barn var stort, brukte str 1 år ved 6 mnd alder

Dere som sier at stokke izi stolen ikke er trang, hvor lenge brukte dere den?

Min unge måtte presses på plass innen hun var 5 mnd og hun hylskrek. Men mitt barn var stort, brukte str 1 år ved 6 mnd alder
Brukte det til hun var 5-6 måneder, da bytta vi som anbefalt, siden bilstol nr 2 er tryggere enn babystol så lenge de sitter riktig. Men hun hadde enda plass i babystolen :happy:

Back
Topp