Bilstolpose

strikkemamma

Forumet er livet
September To Remember 2022
Vi hadde voksi sin til de to eldste, men ser nå på Reflex sin. Noen som har kjennskap til denne bilstolposen?

Ikke erfaring, men hadde nok vurdert den til 40% nå hvis vi trengte å kjøpe ny. Vi var fornøyd med Voksi sin som vi har tatt vare på til nestemann. Den kjøpte vi forresten også på tilbud ;)

Ikke erfaring, men hadde nok vurdert den til 40% nå hvis vi trengte å kjøpe ny. Vi var fornøyd med Voksi sin som vi har tatt vare på til nestemann. Den kjøpte vi forresten også på tilbud ;)
Var også fornøyd med voksi! Men solgte absolutt alt etter nummer to siden vi ikke skulle ha flere! Så nå må det være litt på budsjett!

Vi har reflex, er kjempefornøyd med den og skal ikke skaffe ny. Har vognposen også.

Får man bruk for bilstolpose i august? Aldri fått sommerbarn før:p skal såklart ha til vinteren, men kanskje ikke det kjøpet som haster mest :p

Får man bruk for bilstolpose i august? Aldri fått sommerbarn før:p skal såklart ha til vinteren, men kanskje ikke det kjøpet som haster mest :p
Bor langt nord, så regner med jeg kun kjøper vinterpose, og blir å bruke den tidlig. Hadde kun vinterposen til mellomste født i slutten av august, brukte teppe den første tiden :)

Jeg har lyst til å kjøpe nå som reflex sine er på nesten halv pris, har voksi til førstemann og er veldig fornøyd :smug:

Har reflex bilstolpose, er kjempe fornøyd. Har også reflex og voksi vinterposene, er mer fornøyd med reflex sin

Søkte kjapt på Finn og så de hadde så mange fine billige der så da slår vi til der heller etterhvert:D
Følte meg litt forut min tid når jeg bestilte bagdel til vogn i dag da de hadde den på tilbud :p Har bestemt oss (meg:hilarious:) for ny vogn denne gangen siden den jeg vil ha ikke er så dyr, så får jeg heller finne gode kupp på andre ting på finn el.:angelic:

Endte opp med å kjøpe easygrow sin pose brukt, håper den kommer i posten snart :)

Var altfor opptatt av «riktig» merke med førstemann, men etter endel erfaring på klær og utstyr de siste åra så synes jeg merker har veldig lite å si. Er det på tilbud så kjør på tenker jeg :) Dyre dresser og annet holder like kort som de billige. Selvfølgelig med noe variasjon, men synes billige varianter kan være vel så slitesterkt :)

Back
Topp