J
Jane123
Guest
Har sett på flere bilstolposer, men har nå funnet easygrow grandma, som også står at kan brukes i bilstol? Noen som har kjennskap til denne og komme med erfaringer? Mest med tanke på bruk i bilstol=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke erfaring med den, men elsker easygrow. Har hatt det til nr.1 og har kjøpt nå både vogn og bilstolpose De har fantastisk gode produkter!! Jeg har dog easygrow hood wool og hood norse.Har sett på flere bilstolposer, men har nå funnet easygrow grandma, som også står at kan brukes i bilstol? Noen som har kjennskap til denne og komme med erfaringer? Mest med tanke på bruk i bilstol=)
Ikke erfaring med den, men elsker easygrow. Har hatt det til nr.1 og har kjøpt nå både vogn og bilstolpose De har fantastisk gode produkter!! Jeg har dog easygrow hood wool og hood norse.
Men hvem skriver at den vognposen kan brukes som bilstolpose? Finner ikke noe om det på easygrow sine sider
Ja, jeg ser for meg at den blir veldig stor i stol…Ja, bare syntes den var så veldig fin ut, det stod på mimmis sine sider, men finner heller ingenting på easygrow sine sider. Spørs om det heller blir en easygrow bilstolpose istedenfor=)
Ja, jeg ser for meg at den blir veldig stor i stol…
Jeg fikk min på Finn til 300kr! Ser helt ubrukt ut. Og de kan lett vaskes og tørketromles
Jeg kjøpte lun reflex pose fra barnas hus. Veldig fornøyd!!
Den samme har jeg kjøpt! Tror vi blir veldig fornøyd med den
Ja! jeg kjøpte den på finn, til litt under halv pris, kan ikke se noen tegn til at den har vært brukt engang!Ja, samt at den koster lite