Bilstolpose

• Trådstarter Trådstarter Jane123
  • Opprettet Opprettet
J

Jane123

Guest
Har sett på flere bilstolposer, men har nå funnet easygrow grandma, som også står at kan brukes i bilstol? Noen som har kjennskap til denne og komme med erfaringer? Mest med tanke på bruk i bilstol=)

Har sett på flere bilstolposer, men har nå funnet easygrow grandma, som også står at kan brukes i bilstol? Noen som har kjennskap til denne og komme med erfaringer? Mest med tanke på bruk i bilstol=)
Ikke erfaring med den, men elsker easygrow. Har hatt det til nr.1 og har kjøpt nå både vogn og bilstolpose:rolleyes::rolleyes: De har fantastisk gode produkter!! Jeg har dog easygrow hood wool og hood norse.

Men hvem skriver at den vognposen kan brukes som bilstolpose? Finner ikke noe om det på easygrow sine sider:)

Ikke erfaring med den, men elsker easygrow. Har hatt det til nr.1 og har kjøpt nå både vogn og bilstolpose:rolleyes::rolleyes: De har fantastisk gode produkter!! Jeg har dog easygrow hood wool og hood norse.

Men hvem skriver at den vognposen kan brukes som bilstolpose? Finner ikke noe om det på easygrow sine sider:)

Ja, bare syntes den var så veldig fin ut, det stod på mimmis sine sider, men finner heller ingenting på easygrow sine sider. Spørs om det heller blir en easygrow bilstolpose istedenfor=)

Ja, bare syntes den var så veldig fin ut, det stod på mimmis sine sider, men finner heller ingenting på easygrow sine sider. Spørs om det heller blir en easygrow bilstolpose istedenfor=)
Ja, jeg ser for meg at den blir veldig stor i stol…

Jeg fikk min på Finn til 300kr:happy:! Ser helt ubrukt ut. Og de kan lett vaskes og tørketromles:)

Jeg kjøpte lun reflex pose fra barnas hus. Veldig fornøyd!! :D

Jeg har nettopp bestilt Voksi move som kan brukes i bilstol etter tips fra en annen mamma. Hun sa det var det beste kjøpet hun hadde gjort :)

Tror det er Voksi Move jeg har etter storesøster også, men jeg syns den var heftig varm så har kjøpt en Easygrow vår-bilstolpose i tillegg denne gangen :shy:

Det ble en easygrow bilstolpose som jeg kjøpte brukt her=)

Vi har vært veldig fornøyd med easygrow sin bilstolpose!

Ingen som bruker strikket bilpose? :)

Back
Topp