Bilstolpose

Snart3...

Betatt av forumet
Julikulene 2020
Skal du/har du kjøpt bilstolpose?
var ikke et alternativ sist jeg var gravid.. lurer på om det er nødvendig? o_O
 
Skal du/har du kjøpt bilstolpose?
var ikke et alternativ sist jeg var gravid.. lurer på om det er nødvendig? o_O
Jeg ser ikke poenget for vår del, har bil med webasto rett utenfor døra. Hadde bare et pledd over frøkna sist ved behov, hun er også født i juli :happy:
 
Vi hadde til første i 2006 og det var helt supert :) vi hadde ikke behovet med nr 2 og 3 da vi ikke hadde bil :p
Nå har jeg kjøpt en deilig pose som vi fikk på opphørssalg hos Babybanden til 250kr :)
Teppe funker fint det også sikkert, men nå ble det pose
 
Nei har klart oss uten til fire barn, både sommer- og vinterbarn, så det klarer vi oss uten denne fangen også :happy:
 
Ser ikke helt poenget :) Er jo godt og varmt når de kommer til, så da holder det med ett lite pledd om det skulle bli kjølig. Så tenker jeg ulldress fra nøstebarn utpå høsten ;)
 
Nei vi kommer ikke til å ha bilstolpose denne gangen heller. Det blir strikkepledd og strikkedress på kalde dager. Da er det så enkelt å ta hånda bak for å «nappe» av ullpleddet når det blir varmt i bilen.
 
Vi hadde det til storesøster som var født i oktober. Gull verdt! Tror det var noe av det beste vi hadde :p er jo ikke noe poeng å kjøpe det til en sommerbaby i mine øyne. Men vi kommer til å bruke den når kulda kommer :)
 
Vi har valgt å kjøpe! Men vi fikk kjøpe en hos noen for 200kr, som var meget lite brukt. Her blåser det så ofte og jeg savnet noe lignende sist. Mulig den blir lite brukt, men den var uansett så billig det går fint! :happy:
 
Skal du/har du kjøpt bilstolpose?
var ikke et alternativ sist jeg var gravid.. lurer på om det er nødvendig? o_O

Sniker
Hr var det bare nødvendig fordi jeg fødte i midten av januar, og snøen lå til slutten av april det året, samt vi hadde 30 meter å gå utendørs til bilen. Var veldig greit med pose når det blåste snø sidelengs :)
På sommeren har jeg ikke sett behovet for en sånn type tynn bilstol pose heller, da holder det lenge med et teppe i ull eller bomull.
 
Hadde ikke behov for det sist, kommer nok ikke til å kjøpe det nå heller.
Vi tok heller ikke bilsetet ut av bilen, og bilen kan varmes opp på forhånd.
 
Vi varmet opp bilen med app på forhånd og hadde et pledd vi pakket godt rundt han på vei ut i bilen. Tok det av før vi kjørte. Innen vinteren var over skulle han uansett over i bilstol nummer to, og den er ikke like mobil som babysetet, så bilstolpose ble da litt unødvendig. :)
 
Sniker fra mai ;)
Hadde ikke til første som er født i juni
Hadde til tøtto som er født i november
Kommer ikke til å kjøpe til baby som kommer i mai :)
Pledd er for vår del tilstrekkelig nok
 
Har hatt til de to eldste (vinterbarn) , og det var helt genialt! Føltes trygt å slippe å ha på så mye klær under selene, så vi fikk festa de skikkelig i stolen :) Vet ikke hvordan det blir denne gangen med sommerbarn, så det tar vi bare som det kommer. Har posen liggende i tilfelle :)
 
Back
Topp