Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har arvet noen poser og jeg lurer på om den ene er mulig å bruke i bilstolen... Dere som har peiling kan kanskje svare meg på om det er en vognpose eller bilstolpose...
Den har noen hull i ryggen til seler, men jeg har for meg at det må være et annet system til bilstolen...
Det er liksom ikke mulig å få beltene i bilstolen igjennom de hulla...
Er det en vognpose da?
Ja, den er litt lenger enn bilstolen... Men hva slags åpninger er det på bilstolpose da? Lange sprekker så man får inn beltene? Jeg har 5-punkt og de er jo festet både oppe og nede, så det er ikke mulig å dra de igjennom små hull... Det er ingen ender liksom... [emoji23]Jeg har hull i ryggen på vognposen min også, det er for at det skal kunne festes seler når den brukes på siddedelen av vognen, men det er ganske forskjell på lengde på bilstolposen og vognposen mon, selv om jeg har en relatov liten vognpose også. Så jeg ville bare prøvd posen på bilstolen jeg å sett, stikker den endel utenfor bilstolen så er det nok en ren vognpose![]()
Ja, den er litt lenger enn bilstolen... Men hva slags åpninger er det på bilstolpose da? Lange sprekker så man får inn beltene? Jeg har 5-punkt og de er jo festet både oppe og nede, så det er ikke mulig å dra de igjennom små hull... Det er ingen ender liksom... [emoji23]
Er vel samme jeg harVet ikke om det er likt på alle bilstolposene men jeg har voksi sin dunpose, den har litt avlange hull både oppe og nede, men det er som en slags borrelås funksjon som gjør at jeg kan løsne store deler av baksiden og feste den på igjen![]()