Bilstolpose

Bukett

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Erfaringer? Er det verdt pengene?

Absolutt verdt pengene her! Ligger mange på Finn også, ofte lite brukt [emoji846] Har Easygrow her og den brukes daglig i både vogn og bilstol.

Oh ja. Det reddet vinteren for oss med storebror og elsker den igjen nå. Har voksi pose. Verdt hver krone:)

Absolutt verdt pengene! :D Jeg fant en som var på salg til 499, Nordic Crown tror jeg den het. Veldig fornøyd med den!

Vi elsker den! Og ville ikke vært foruten:-)

Vi bruker den hver gang vi skal ut av huset:-)

Måtte vaske den en gang etter en av bleiene hadde lekt. Åå så vi savnet den mens den var i vask.

Absolutt vert pengene, og man kn kjøpe en brukt som er i super god stand, de blir ikke akuratt så slitt i den tiden baby lan bruke den før de vokser ut av de:-)

Høres bra ut! Er jo enklere å bare putte de nedi en god og varm pose enn å kle på mange lag med klær! Da blir det bilstolpose på mini:)

Kjøpte en brukt voksi på finn, ser helt ny ut :) Foreløpig ikke brukt i bil siden ungen er veldig varm og det ikke har vært særlig kaldt enda. Har isteden brukt den litt som vognpose.

Jeg har arvet noen poser og jeg lurer på om den ene er mulig å bruke i bilstolen... Dere som har peiling kan kanskje svare meg på om det er en vognpose eller bilstolpose...
Den har noen hull i ryggen til seler, men jeg har for meg at det må være et annet system til bilstolen...
Det er liksom ikke mulig å få beltene i bilstolen igjennom de hulla...
Er det en vognpose da?

Jeg har arvet noen poser og jeg lurer på om den ene er mulig å bruke i bilstolen... Dere som har peiling kan kanskje svare meg på om det er en vognpose eller bilstolpose...
Den har noen hull i ryggen til seler, men jeg har for meg at det må være et annet system til bilstolen...
Det er liksom ikke mulig å få beltene i bilstolen igjennom de hulla...
Er det en vognpose da?

Jeg har hull i ryggen på vognposen min også, det er for at det skal kunne festes seler når den brukes på siddedelen av vognen, men det er ganske forskjell på lengde på bilstolposen og vognposen mon, selv om jeg har en relatov liten vognpose også. Så jeg ville bare prøvd posen på bilstolen jeg å sett, stikker den endel utenfor bilstolen så er det nok en ren vognpose:-)

Jeg har hull i ryggen på vognposen min også, det er for at det skal kunne festes seler når den brukes på siddedelen av vognen, men det er ganske forskjell på lengde på bilstolposen og vognposen mon, selv om jeg har en relatov liten vognpose også. Så jeg ville bare prøvd posen på bilstolen jeg å sett, stikker den endel utenfor bilstolen så er det nok en ren vognpose:-)
Ja, den er litt lenger enn bilstolen... Men hva slags åpninger er det på bilstolpose da? Lange sprekker så man får inn beltene? Jeg har 5-punkt og de er jo festet både oppe og nede, så det er ikke mulig å dra de igjennom små hull... Det er ingen ender liksom... [emoji23]

Ja, den er litt lenger enn bilstolen... Men hva slags åpninger er det på bilstolpose da? Lange sprekker så man får inn beltene? Jeg har 5-punkt og de er jo festet både oppe og nede, så det er ikke mulig å dra de igjennom små hull... Det er ingen ender liksom... [emoji23]

Vet ikke om det er likt på alle bilstolposene men jeg har voksi sin dunpose, den har litt avlange hull både oppe og nede, men det er som en slags borrelås funksjon som gjør at jeg kan løsne store deler av baksiden og feste den på igjen:-)

Vet ikke om det er likt på alle bilstolposene men jeg har voksi sin dunpose, den har litt avlange hull både oppe og nede, men det er som en slags borrelås funksjon som gjør at jeg kan løsne store deler av baksiden og feste den på igjen:)
Er vel samme jeg har

Det har ikke vært kaldt nok her til at vi kan bruke bilstolposen nå. Satser på å bruke den til vinteren.

Har easygrow lite bilstolpose og elsker den. Den er absolutt varm nok i seg selv lenge enda. Babyen blir veldig god og varm inni posen. Litt åpen rundt hals/skulderparti selv om man strammer er det eneste

Back
Topp