Bilstolpose

DobbyHP

Glad i forumet
Septembergull'17
Er det noen av dere som har det og vil dele erfaringer?
Jeg vurderer å kjøpe med tanke på at det bare er å sette ungen rett ned i bilstolen uten så mye klær.
Men blir det fort for varmt og klamt i ryggen hvis man kjører lengre turer?

Hva gjorde folk bilstol-posen ble funnet opp??
Bilstol posen ble heldigvis oppfunnet veldig kort tid etter bilstolen ;)

Er greit å bare glide opp posen når varmen i bilen har tatt seg opp.

Er det noen av dere som har det og vil dele erfaringer?
Jeg vurderer å kjøpe med tanke på at det bare er å sette ungen rett ned i bilstolen uten så mye klær.
Men blir det fort for varmt og klamt i ryggen hvis man kjører lengre turer?
Anbefaler! På lengre turer er det bare å glide opp. Storesøster var - og er fortsatt - en veldig varm unge. Etter hvert ble faktisk posen for varm, selv om det var vinter og hun kun hadde body og bukse på. Denne babyen er mer kald av seg, så tipper den blir brukt lenger denne gangen.

Anbefaler! På lengre turer er det bare å glide opp. Storesøster var - og er fortsatt - en veldig varm unge. Etter hvert ble faktisk posen for varm, selv om det var vinter og hun kun hadde body og bukse på. Denne babyen er mer kald av seg, så tipper den blir brukt lenger denne gangen.

Kommet slik easygrow light poser og nå![emoji5]

Hehe hvis man skal begynne å tenke sånn så gjelder det jo nesten alt av duppeditter nå for tiden [emoji85]

Iknow! Har nettopp oppdaget at det finnes en kaffemaskin for mme f.eks! Babybrezza! Altså... for en oppfinnelse!

Iknow! Har nettopp oppdaget at det finnes en kaffemaskin for mme f.eks! Babybrezza! Altså... for en oppfinnelse!
Har du prøvd den? Blir nok bare mme her etter hvert, og syns den virker så praktisk (men dyr!) Lurer på om det er verdt det?

Har du prøvd den? Blir nok bare mme her etter hvert, og syns den virker så praktisk (men dyr!) Lurer på om det er verdt det?

Søriøst ja!

Nei har ikke prøvd den, men jeg ser mange fra Flaskebarn Norge-gruppen på facebook er kjempefornøyd med den!
Blir nok kun mme her også etterhvert, så vi skal bestille den. Selges på mimmis nå til 1800ca [emoji4] Foreløpig går det greit å koke, ammer 2 ganger på dagen og 2 på natta, resten et mme :) Alt som gjør livet mitt lettere er hjertlig velkommen [emoji4]

Søriøst ja!

Nei har ikke prøvd den, men jeg ser mange fra Flaskebarn Norge-gruppen på facebook er kjempefornøyd med den!
Blir nok kun mme her også etterhvert, så vi skal bestille den. Selges på mimmis nå til 1800ca [emoji4] Foreløpig går det greit å koke, ammer 2 ganger på dagen og 2 på natta, resten et mme :) Alt som gjør livet mitt lettere er hjertlig velkommen [emoji4]
Jeg vil også ha det så enkelt som mulig, og er til nå knallfornøyd med å ha kommet på å ha flaskevarmer på nattbordet:p Må vurdere den der altså..

Vi hadde ikkje til førstemann, då hadde vi ikkje behovet. No derimot skal vi kjøpe - blir lettare om morgenen mtp på levering av eldstemann i bhg, er meir styr å få to små i bilen enn berre ein osv [emoji4]

Anbefales veldig! Har både easy grow sin litepose som jeg har brukt fra fødsel og frem til kulda setter inn og voksi move. Bruk av bilstolpose er mer trafikksikkert! For tykke klær i bilstol er kjempefarlig da beltene ikke får strammes godt nok inn til kroppen.

Vi har den, veldig praktisk!
Går utrolig fort å lage mat [emoji3]
Har og 3i1 sterilisatoren til avent :)

Vi har den, veldig praktisk!
Går utrolig fort å lage mat [emoji3]
Har og 3i1 sterilisatoren til avent :)
Ser jo at alle som har den skryter veldig.
Nå tar det meg under 1 minutt å lage flaske uten den maskinen, så jeg lurer liksom på om det er verdt pengene:p

Ser jo at alle som har den skryter veldig.
Nå tar det meg under 1 minutt å lage flaske uten den maskinen, så jeg lurer liksom på om det er verdt pengene:p
Jeg synes det er praktisk å slippe å styre med pulveret, bli ofte mye søl synes jeg [emoji14] samt at melka bestandig er i riktig temperatur

Jeg synes det er praktisk å slippe å styre med pulveret, bli ofte mye søl synes jeg [emoji14] samt at melka bestandig er i riktig temperatur

Er det jeg og vil ha, helt riktig temp med en gang. Å stå der å kåle med kaldt vann, varmt vann, litt mer kaldt osv er egentlig mer enn jeg gidder :p

Back
Topp