Bilstolpose

Nordlandsjento

Betatt av forumet
Er det noen som har erfaring med bilstolpose? Er så usikker på om dette er noe jeg trenger? Blir endel korte turer i bil. Men kan jo bruke ullpledd i stedet. Hvilken pose er mest praktisk?

Er det noen som har erfaring med bilstolpose? Er så usikker på om dette er noe jeg trenger? Blir endel korte turer i bil. Men kan jo bruke ullpledd i stedet. Hvilken pose er mest praktisk?
Hadde ikke ville vært foruten forrige gang (fødte da sommerbarn), så bilstolpose stod langt oppe på min "må- ha- liste" denne gangen :) Veldig praktisk og man slipper å kle av/på yttertøy i bilen før man går ut/inn av bilen. :-)

Må bare svare selv om jeg ikke er med i gruppen:p
har ikke hatt det til mine to julibarn men ser det kunne vært kjekt og hadde nok kjøpt det om vi skulle ha en til baby i vinter! Ser veldig greit ut å legge nyfødt baby i en pose. Spesielt om den skulle vært med å levere i bhg hver morgen sånn som minsten her var:)

Vi hadde en hjemmestrikka en til første, den brukte vi hele vinteren, veldig praktisk :-)

Aldri hatt, bruker heller ull-pledd, men nå kjører vi mest lange turer da =)

Klarte meg uten sist. Men storesøster er født i februar. Og da ble det mer lange turer. Nå blir det jo minst to korte turer om dagen, med henting og levering i barnehagen. Det blir vel til at jeg investerer i en pose. Men så var det å bestemme seg for hvilken.

Fikk septemberbarn sist og savnet ikke pose da. Varmet opp bilen før vi skulle noe sted, og brukte bare et tykt ullpledd over bilstolen ute. Denne gangen blir det litt annerledes både siden babyen er mindre midtvinters, og hun må være med på barnehagelevering og -henting, så denne gangen skal vi ha pose.

Jeg skal ha pose, så slipper jeg å bruke yttertøy under bilbeltet.

Blir mest sannsynlig voksi move hær. Vente bare på at rett farge ska kom på tilbud

Jeg dropper det. Enten så lager jeg noe selv fra et fleespledd/ullteppe og lager hull til selene, eller så pakker jeg henne inn i det når hun sitter i stolen alt. Er ikke sikkert jeg beveger meg så veldig mye utenfor døra og inn i bil. Tar meg 400 meter å gå til butikken eller 10 minutter til nærmeste kjøpesenter om jeg må :p og har en knall god voksi urban pose til vogna.

Jeg kjøpte brukt easygrow bilstolpose. Hun som hadde den var meget fornøyd med de til sine vinterbabyer [emoji7]

Back
Topp