Noen som har noen tips til hvilken jeg bør velge? Har innsett at det trengs her i vest
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voksi Move?Vi har Voksi, kjempefornøyd![]()
Jeg så den, men finner ingen som har den inneHar refleks, veldig fornøydså deilig og slippe full påkledning. Bruker den litt i vogna og faktisk
![]()
Føler den er god nok her på denne siden av landet? Innså i dag når jeg skulle inn i bilen på Nærbø at hun måtte få ei poseVi har voksi moveveldig fornøyd med den. Kjøpte brukt på finn. Så helt ny ut
![]()
Jeg låner den av en venninne så har dessverre ingen tips :/Jeg så den, men finner ingen som har den inne![]()
Vi har også odenwalder, veldig fornøydHar odenwalder, liker den godt![]()
Den er mer enn varm nok. Vi har nesten ikke brukt den før nå. Den har vært for varm. Men nå blir den deilig å ha i kulden. Vi trenger bare å ha på lue og inneklær på lillegutt oppi posenFøler den er god nok her på denne siden av landet? Innså i dag når jeg skulle inn i bilen på Nærbø at hun måtte få ei poseHar sett på Voksi Move og Reflex, men finner ikke Reflex noe sted så blir nok Voksi
![]()
PS 25% på babyshop idagNoen som har noen tips til hvilken jeg bør velge? Har innsett at det trengs her i vest![]()

Move posene er visst ikke tilgjengelig for salgPS 25% på babyshop idag![]()
Den er visst reservertDen er mer enn varm nok. Vi har nesten ikke brukt den før nå. Den har vært for varm. Men nå blir den deilig å ha i kulden. Vi trenger bare å ha på lue og inneklær på lillegutt oppi posenDet er forresten en til salgs i sandnes på finn.no akkurat nå.