Bilstolpose

Vi har en Voksi Move etter sønnen vår. Veldig fornøyd. Vi brukte den og som vognpose i starten. :)

Lurt å tenke over om man faktisk trenger det. Savnet det med storesøster som ble født i oktober. Men ikke med lillebror som ble født i juni.
Varierer jo hvor lenge msn kan bruke babystolen

Jeg har ikke tenkt å kjøpe inn det med det første.. Se an utover høsten om behov :)

Oi, ja da skjønner jeg at du vil ha det!! Hvordan vet man det så lenge på forhånd? Førstegangs og vet ingenting vøtt;)
Har født prematurt to ganger tidligere,og sist gang nesten prematurt (3uker før),8 år siden sist fødsel og me hjerteformet livmor er sjansen stor at d blir prematur fødsel denne gangen,blir fulgt nøye opp da:) bare spør ivei du,har vært førstegangs selv;) og selv om dette er fjerde så er jeg ikke utlært!:P

Har født prematurt to ganger tidligere,og sist gang nesten prematurt (3uker før),8 år siden sist fødsel og me hjerteformet livmor er sjansen stor at d blir prematur fødsel denne gangen,blir fulgt nøye opp da:) bare spør ivei du,har vært førstegangs selv;) og selv om dette er fjerde så er jeg ikke utlært!:p

Da skjønner jeg :) takk for det, mye å lure på altså ;)

Har en 7. Am. Enfant bilstolpose etter storebror. Men han ble født i mars, så spørs om det er behov for det til lillebror som kommer til sommeren :-)

Back
Topp