Bilstolpose

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Vi kjøpte en Odenwalder Carlo billig på Black friday-tilbud hos komplett.no. Aner ikke noe om merket, men ville ha noe som kan pakkes rundt babyen og ikke bare legges oppå. Har ikke bil og bruker bilkollektivet, så både under transport til bilen og før bilen får varmet seg opp, vil jeg pakke nurket inn skikkelig uten å styre med at tepper og sånn faller av.

Vi har kjøpt Easeygrow mini brukt på finn.no jeg, som ser ikke at den er blitt brukt. Jeg tenker sånn at det fortsatt kan være ganske kaldt her i februar, så da er det greit å ha en sånn pose, så kan man bruke den i vogna også om det er det :happy::happy:

Nei. Greide oss uten til storebror født i mars, og gjør nok det denne gangen også. Holder lenge med teppe/dyne/klær. Men vi kjører lite i det daglige da, et par korte og én lang tur i mnd kanskje. Skulle vi inn og ut av bil daglig ser jeg helt klart at det kunne vært kjekt.

Først må jeg i så fall få lappen!!!

Kjøpte en sånn vog/bilstolpose på europris i dag :p 100kr så tenkte å ha den som reserve/hos besteforeldre... Den var overaskende god til å koste 100kr :p

Det var billig!

Ja :p er visst kanpanje denne uke :) kjøpte jo egentlig bare for den er billig, har både vogn og bilstolpose, men denne passer til begge deler og så helt ok ut så tenkte det var greit til reservevogn eller noe :)

Kjøpte en sånn vog/bilstolpose på europris i dag :p 100kr så tenkte å ha den som reserve/hos besteforeldre... Den var overaskende god til å koste 100kr :p

Er det den Dino posen?
Den kosta 50 spenn på black Friday...Vi brukte den i barnehagen den siste vinteren han sov på dagtid, funket kjempe greit til det :)

Back
Topp