Bilstolpose

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Skal ha bilstolpose i vogna. En easygrow mini tror jeg. :) i bilen holder det med et teppe eller en dyne. :) har mulighet til å varme opp bilen på forhånd så.

Skal ha bilstolpose i vogna. En easygrow mini tror jeg. :) i bilen holder det med et teppe eller en dyne. :) har mulighet til å varme opp bilen på forhånd så.
Samme tenker vi :) Mulig vi bruker den i bilen hvis det er skikkelig kaldt.

Jepp, det er og en mulighet. Tviler på det blir så himla kaldt da, vi hsr jo termin i slutten av mnd. :)
Samme tenker jeg, går fort mot vår :) Egentlig veldig deilig, så kan vi nyte våren med våre små babyser :)

Easygrow mini skal vi ha :)

Det har vi kjøpt :) har en fra bozz... Veldig fornøyd med den :)

Har ikke bestemt meg enda :O vi har heldigvis en bil vi kan varme opp på forhånd, så tror det holder med et ullteppe :-)

Klarte oss fint uten til forrige februarbarn, så regner med vi klarer oss uten denne gangen også. Brukte ullpledd i stedet sist.

Vi har kjøpt en, like greit når det fortsatt kan være kaldt en god stund etter bebis er født. Og veldig enkelt å bare åpne når man setter i bilen og lukke da man skal ut. ;)

Har fått låne en fra ei venninne. Hadde nok ikke kjøpt det selv :)

Vi har, men vi fikk aldri brukt den sist. Det ble alt for varmt :o bedre med teppe eller dyne som man kan ta av..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp