Bilstolpose

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Har kjøpt Voksi Move. Den er kjempegod (hadde den sist også). Så slipper vi å alltid måtte kle på ungen så masse uteklær. Bare å stappe ungen oppi posen ;)

Den hat eg også kjøpt, i farge grå. Så fin!!
Her er det veeldig kalt, spesielt januar. Opp til -28 / -29 i ein liten periode så er det for det meste -15/ -20 ca..

Sist fekk eg mai baby, og brukte teppe/dyne. Men tenkte det var best med bilstolpåse denne gangen :-D

Oppdaget bilstolpose rett etter forrige ble født i januar, så den ble brukt i flere måneder. Måtte kjøre til barnehagen hver dag, og da var d genialt å kunne putte henne oppi bare i body og strømpebukse og lue. Hadde rosa odenwalder til henne, men har nå fått bytta i en blå helt lik. Ei i nærheten som hadde blå fra før og venter jente nå, så det passet perfekt for begge å bytte.

Har ikke mindre enn 3 vognposer pluss en kjøredress, så kommer ikke til å kjøpe enda en pose :-P dessuten kjører vi såpass mye langt når vi kjører og da er det jo varmt og godt i bilen :)

Har kjøpt en brukt Voksi bilstolpose. Har ikke hatt det tidligere,,men så har jeg vår og sommerbarn fra før av.

Har kjøpt, kjører mye bil og vil ha minst mulig klær på.

Har kjøpt reflex? Sin :) vi kjøree mye bil, spesielt vinterstid til hytte og til mine foreldre. Veldig greit å kunne slippe at den lille blir for kald, uten å trenge at vi kler på henne masse klær :)

Har en fra 2010. Aner ikke merke, gidder ikke å følge med på sånnt jeg :--D
Dunpose. Ble brukt til gutten min ja. Eldste hadde en sånn "kle på" pose med hull til selene

Back
Topp