Bilstolpose?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Brukte du dette? Hvor lenge kunne barnet bruke det?
Og hvilken årstid fikk du barn?
:)

Fikk i februar, brukte den til langt uti mai. Bor i nordnorge da, så er ikke noen mild og varm vår her.

Fikk også i februar, hadde strikket pose og brukte den fram til april ca.

Småen min er født i september, men har akkurat kjøpt en Odenwalder Dauni bilstolpose. Er det mest geniale jeg har anskaffet. Veldig kjekt å kunne putte han i setet i inneklær/pysj om han har sovnet noe annet sted enn hjemme. Den beskytter kjempegodt om det er møkkavær når småen skal ut i bilen, og han sitter mye bedre i setet.

Eneste er at den blir for varm på turer lengre enn 10 minutter. Da må den åpnes, men fordelene veier opp for ulempene.

Bor utenfor Bergen, så er ikke svinkaldt her akkurat :)

Vi har kjøpt pose til frøkna som kommer i februar, ser for oss å bruke den noen mnd :)

Hadde ikke, brukte bare ullklær og ullpledd over

Kjøpte til nr 1 i slutten av oktober og ho var født i juli, brukte den til vi byttet bilstol :) nr 2 brukte den til han var 6 mndr :)

Hadde voksi sin bilstolpose til småen som som ble født på sensommeren 2013. Helt genial og bruke når kulda kom. Slepper å pakke på med jakker og dresser, dessuten enkelt å bare åpne opp på glidelåsen om det skulle bli for varmt.

Jeg fikk baby i Oktober. Kjøpte pose for to uker siden. Ikke fått helt dreisen på alt enda. Men virker enklere enn alle klærne!

Har en voksi move og bruker den hele tiden nå som kulda har kommet. Sikkerhet er for meg førsteprioritet og da er en bilstolpose et must. Barnet sitter ikke riktig i forhold til seler i bilstolen om han eller hun er fullpakket i klær.

Eldste ble født i slutten av februar. Hadde ikke behov for bilstolpose.

Back
Topp