Bilstolpose

Har voksi fra før, og var veldig fornøyd:-) Herlig å kunne legge babyen rett i posen uten å måtte kle opp med masse klær først (mye klær er uasett ikke bra, da sitter ikke selen skikkelig) eller dandere mange tepper:-)

Hadde voksi sist og har kjøpt det denne gangen også. Kjøpt på barnas hus når de hadde -25% på hele butikken :)

Det jeg synes var mest genialt med den var lå den lille sovnet i bilen, og vi gikk inn i huset. Uten å måtte vekke for å ta av masse klær - kunne bare zippe opp glidelåsen, så fikk lillen sove søtt videre en stund. :)

Vi har easygrow sin og elsker den. Ble brukt mye på jenta vår som ble født i juli så den kommer til nytte denne gangen også. Strikker marius kjøre pose også så vi har en i merinoull til våren.

Takk for svar alle sammen:) Spørs om det blir voksi sin her og, den ser veldig fin og god ut.:) Hvordan er den å vaske? Må sikkert renses?:)

Skulle ønske jeg hadde hatt tålmodighet til å strikke en selv, de er jo så fine de som er strikket!:)

Har aldri hatt vognpose. Ser ikke behovet nå heller. Har vebasto i bilen, så bilen blir god og varm før vi setter oss i den uansett :-) bruker ulldress og teppe oppå. :-)

Svigermor har strikket en marius-bilpose til babyen :) tror dere den er varm nok å bruke i januar? Tenker voksi sin bilpose må da være mye varmere..

Svigermor har strikket en marius-bilpose til babyen :) tror dere den er varm nok å bruke i januar? Tenker voksi sin bilpose må da være mye varmere..
Jeg skal bruke min marius pose til våren og easygrow posen fra januar.

Jeg har brukt bilstolpose med di tre siste, og blir å bruke det denne gangen også. Kjenner ikke at jeg klarer meg uten.. Utrolig kjekt når man har mange å kle på før man skal ut døra. Jeg har odenwalder, babyNest. Liten lun og god dunpose.

Jeg synes bilstolpose er genialt når jeg må levere i barnehagen om vinteren. Eller bare på butikken. Kler babyen i ullbody, strømpebukse og ullue, oppi posen og kjører av gårde. Lunt og varmt nedi der da. Og så åpner jeg bare glidelåsen innendørs så det ikke blir for varmt. Har også hatt Odenwalder baby nest. Tviler på at merke spiller noen rolle så lenge det er dun eller ull over og under. Voksi er sikkert kjempebra, og det ligger mange brukte på finn. Den slites jo ikke ut, så brukt er likebra. Bare å vaske den.

Back
Topp