Bilstolpose

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Hvor lenge har dere tenkt å bruke den? Iforhold til varme grader
 
Min koker i posen nå, så vurderer å droppe den eller kjøpe en tynn fleecepose.. Her er det 5 plussgrader ca. Det er bare så deilig å slippe lag på lag med klær, og upraktiske bamsedresser :p
 
Vi bruker et ullteppe over og bretter det ned ved evt lengre kjøreturer når bilen har blitt varm og ikke posen lengre :-)
 
Min koker i posen nå, så vurderer å droppe den eller kjøpe en tynn fleecepose.. Her er det 5 plussgrader ca. Det er bare så deilig å slippe lag på lag med klær, og upraktiske bamsedresser :p
Eksæktli mine tanker også! Hun blir kjempevarm i posen men er så stress med bamsedresser og slikt :p
 
Greit når det er varmere å bare ha tynne klær under. Hvis man skal hus til hus.
 
Har lillelam selebukse på han og tynn heldress av ull under. Å ull lue. Han er helt klam da når vi skal ta han ut av stolen. Varm gutt! Brukte bare posen da det var mange minus å vi ikje hadde varma opp bilen.
 
Ja hu her blir klam av posen selv om den er åpen, så lurer på om det er for varmt nå, men er så stress å måtte kle av de og! Kanskje det er ok å bare åpne bamsedressen?
 
Her bruker vi ikke posen lenger.
Har saueskinn i bunn, to lag med ull og et eller to hjemmestrikka pledd, holder i massevis :)
 
Bilstolposen var det absolutt beste kjøpet jeg gjorde forrige gang men denne snuppa er aå varm en baby at jeg kan ikke bruke den.
Gikk mange uker der hun hylskreik hver gang vi kjørte bil og jeg skjønte ikke hvorfor. Tok den bort for noen uker siden og hun har ikke grått en eneste gang i bilen siden.
 
Hvordan tror dere det er å droppe posen å bruke vanlig klær under en bamsedress, åsså teppe over? Åsså evt åpne dressen om hun blir varm
 
Hvordan tror dere det er å droppe posen å bruke vanlig klær under en bamsedress, åsså teppe over? Åsså evt åpne dressen om hun blir varm
Vet ikke helt jeg, men det hørtes ut som det kan bli litt mye klær under beltene kanskje? Mener anbefalinger sier at det ikke bør være så tykt lag med klær under beltet.
 
Back
Topp