N Nikky Flørter med forumet 21 Aug 2014 #1 Er det sånn at alle bilstolposer passer i bilstolene? Har maxicosi bilstol, og vurderer odenwalder bilstolpose. Noen med erfaring?
Er det sånn at alle bilstolposer passer i bilstolene? Har maxicosi bilstol, og vurderer odenwalder bilstolpose. Noen med erfaring?
Smurfine88 Forumet er livet Juli13-jentene Desemberskattene 2014 Julimammaer 2016 21 Aug 2014 #2 Nikky skrev: Er det sånn at alle bilstolposer passer i bilstolene? Har maxicosi bilstol, og vurderer odenwalder bilstolpose. Noen med erfaring? Klikk for å utvide … Eg har odenwalder bilstolpose til maxicosi cabriofix og den passe godt oppi der
Nikky skrev: Er det sånn at alle bilstolposer passer i bilstolene? Har maxicosi bilstol, og vurderer odenwalder bilstolpose. Noen med erfaring? Klikk for å utvide … Eg har odenwalder bilstolpose til maxicosi cabriofix og den passe godt oppi der
N Nikky Flørter med forumet 21 Aug 2014 #3 Smurfine88 skrev: Eg har odenwalder bilstolpose til maxicosi cabriofix og den passe godt oppi der Klikk for å utvide … Så bra! Takk da blir det slik jeg tenkte da
Smurfine88 skrev: Eg har odenwalder bilstolpose til maxicosi cabriofix og den passe godt oppi der Klikk for å utvide … Så bra! Takk da blir det slik jeg tenkte da