Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ble kjempefin! Åssen går det med vinddressen forresten?
Termin 02.09.13 <3
Vinddressen ble satt litt på vent, synes det var viktigere å få posen ferdig. Har klipt ytterstoffet og figuren som skal applikeres på. Tar nok tak i den igjen i morra. Hva syr du om dagen?
Jeg er ferdig med ammeputa,men siden jeg ikke har fått skaffet meg materiale til babyrede enda så syr jeg litt småklær. Sydd en strømpebukse/tights med føtter i str 50, holder på med en body og skal etter bodyen lage "hovedplanen" min som er en liten hentekjole med knapper foran så den er lett å ta på. Har ikke oppskrift på kjolen, der skal det improviseres litt,men tror det blir kjempesøtt og jeg har ikke noe hentesett.
Termin 02.09.13 <3
Veldig kjekt med hjemlaga hentesett, enten det er strikk eller søm da ;-)
Foreløpig synes jeg det er litt vanskelig å improvisere når det gjelder klær, men har sydd såpass mye andre ting, at jeg turte å imrpovisere ganske mye på bilposen nå. Er desto mer spent på hvordan den blir i bruk...
Kjøreposen ser hvertfall kjempefin ut,kan vel brukes i barnevognbaggen og den
Jeg har modifisert klesoppskrifter litt,og det har som regel gått veldig bra. Har ikke gjort så store endringer,mer det å sette enn trykknapper i skuldre,lage omslagsbody ut av en som ikke var det og krympe størrelser. Kjolen blir heller ingen stor modifisering,bruker en a-kjoleform uten ermer og åpner den hele veien foran. Tenker at lukkekanten i halsen bare fortsetter ned foran og så setter jeg på trykknapper. Utfordringen føler jeg ofte ligger mer i å få til riktig størrelse, spent på hvordan det ligger an med tingene jeg lager...
Termin 02.09.13 <3
Det kommer vel et tipspunkt hvor jeg begynner å modifisere jeg også, man vet jo som regel best hvilken løsning man vil ha...
Jeg har klipt ferdig vinddressen i dag, og såvidt begynt å sy sammen. Sliter litt med å forstå alt i det svenske mønsteret - vet du hva hjässömmen er?
Det var kronesømmen, den som går over hetta... Fikk hjelp av ei svensk venninneNei, men har den på engelsk her. Gi meg setningen,kanskje vi skjønner hva den tilsvarende er på engelsk og hva det betyr.
Termin 02.09.13 <3
Her er et skrytebilde av siste sømprosjekt - bilstolpose i poplin/ullfleece. Øverdelen kan tas helt av på varme dager.Vis vedlegget 22596