Bilstolpose

Den ble kjempefin! Åssen går det med vinddressen forresten?

Termin 02.09.13 <3

Den ble kjempefin! Åssen går det med vinddressen forresten?

Termin 02.09.13 <3

Vinddressen ble satt litt på vent, synes det var viktigere å få posen ferdig. Har klipt ytterstoffet og figuren som skal applikeres på. Tar nok tak i den igjen i morra. Hva syr du om dagen?

Vinddressen ble satt litt på vent, synes det var viktigere å få posen ferdig. Har klipt ytterstoffet og figuren som skal applikeres på. Tar nok tak i den igjen i morra. Hva syr du om dagen?

Jeg er ferdig med ammeputa,men siden jeg ikke har fått skaffet meg materiale til babyrede enda så syr jeg litt småklær. Sydd en strømpebukse/tights med føtter i str 50, holder på med en body og skal etter bodyen lage "hovedplanen" min som er en liten hentekjole med knapper foran så den er lett å ta på. Har ikke oppskrift på kjolen, der skal det improviseres litt,men tror det blir kjempesøtt og jeg har ikke noe hentesett. :-)

Termin 02.09.13 <3

Jeg er ferdig med ammeputa,men siden jeg ikke har fått skaffet meg materiale til babyrede enda så syr jeg litt småklær. Sydd en strømpebukse/tights med føtter i str 50, holder på med en body og skal etter bodyen lage "hovedplanen" min som er en liten hentekjole med knapper foran så den er lett å ta på. Har ikke oppskrift på kjolen, der skal det improviseres litt,men tror det blir kjempesøtt og jeg har ikke noe hentesett. :)

Termin 02.09.13 <3

Veldig kjekt med hjemlaga hentesett, enten det er strikk eller søm da ;-)
Foreløpig synes jeg det er litt vanskelig å improvisere når det gjelder klær, men har sydd såpass mye andre ting, at jeg turte å imrpovisere ganske mye på bilposen nå. Er desto mer spent på hvordan den blir i bruk...

Veldig kjekt med hjemlaga hentesett, enten det er strikk eller søm da ;-)
Foreløpig synes jeg det er litt vanskelig å improvisere når det gjelder klær, men har sydd såpass mye andre ting, at jeg turte å imrpovisere ganske mye på bilposen nå. Er desto mer spent på hvordan den blir i bruk...

Kjøreposen ser hvertfall kjempefin ut,kan vel brukes i barnevognbaggen og den:-)

Jeg har modifisert klesoppskrifter litt,og det har som regel gått veldig bra. Har ikke gjort så store endringer,mer det å sette enn trykknapper i skuldre,lage omslagsbody ut av en som ikke var det og krympe størrelser. Kjolen blir heller ingen stor modifisering,bruker en a-kjoleform uten ermer og åpner den hele veien foran. Tenker at lukkekanten i halsen bare fortsetter ned foran og så setter jeg på trykknapper. Utfordringen føler jeg ofte ligger mer i å få til riktig størrelse, spent på hvordan det ligger an med tingene jeg lager...

Termin 02.09.13 <3

Kjøreposen ser hvertfall kjempefin ut,kan vel brukes i barnevognbaggen og den:)

Jeg har modifisert klesoppskrifter litt,og det har som regel gått veldig bra. Har ikke gjort så store endringer,mer det å sette enn trykknapper i skuldre,lage omslagsbody ut av en som ikke var det og krympe størrelser. Kjolen blir heller ingen stor modifisering,bruker en a-kjoleform uten ermer og åpner den hele veien foran. Tenker at lukkekanten i halsen bare fortsetter ned foran og så setter jeg på trykknapper. Utfordringen føler jeg ofte ligger mer i å få til riktig størrelse, spent på hvordan det ligger an med tingene jeg lager...

Termin 02.09.13 <3

Det kommer vel et tipspunkt hvor jeg begynner å modifisere jeg også, man vet jo som regel best hvilken løsning man vil ha...

Jeg har klipt ferdig vinddressen i dag, og såvidt begynt å sy sammen. Sliter litt med å forstå alt i det svenske mønsteret - vet du hva hjässömmen er?

Det kommer vel et tipspunkt hvor jeg begynner å modifisere jeg også, man vet jo som regel best hvilken løsning man vil ha...

Jeg har klipt ferdig vinddressen i dag, og såvidt begynt å sy sammen. Sliter litt med å forstå alt i det svenske mønsteret - vet du hva hjässömmen er?

Nei, men har den på engelsk her. Gi meg setningen,kanskje vi skjønner hva den tilsvarende er på engelsk og hva det betyr. :-)

Termin 02.09.13 <3

Back
Topp