Bilstolpose

*Labambie

Forumet er livet
Beklager maset!! 

Noen som har hatt det som vil anbefale en de er fornøyd med? 

Liker at du maser, så slipper jeg  Har de siste dagene fundert på om det er noe vi trenger til den lille som jeg ikke har tenkt på, og bilstolpose er vell en av de tingene. *skrive på lista*

Jeg har ikke erfaring med noen og fant ut i dag at jeg skal prøve å sy en selv, så får vi se hvor mye jeg rekker innen oktober:P Mange fine planer denne gangen kjenner jeg...

Hmmm. Vi skal ha en fra dropsdesign, som vi hadde sist også- Bare i en annen farge denne gang :) Må prøve å finne bilde...

Jeg hadde maxicosi sin jeg. Var fornøyd med den jeg :)

Kommer til å kjøpe odenwalder sin dunbilstolpose. Var kjempefornøyd med den sist, god og varm og enkel å åpne når det er varmt i bilen :)

Hadde en pose av merket creeps. Super

Vi har arvet en Odenwalder- veldig fornøyd med den! Og helt genial!

Vi hadde en rosa fra Barnas hus. Jeg mener i utgangspunktet at bilstolpose er bare tull. Men den ble et must når snuppa ble født i januar, og hun innimellom måtte være med på henting/levering i Bhg. Det er nemlig et lite stykke å gå fra parkeringsplassen til bhg :) Betalte vel 600 for vår tror jeg..

Looney skrev:
Vi hadde en rosa fra Barnas hus. Jeg mener i utgangspunktet at bilstolpose er bare tull. Men den ble et must når snuppa ble født i januar, og hun innimellom måtte være med på henting/levering i Bhg. Det er nemlig et lite stykke å gå fra parkeringsplassen til bhg :) Betalte vel 600 for vår tror jeg..

Hadde ikke det sist, jenta mi er født i januar. Vet ikke om det var så vanlig da, hadde ikke hørt om det iallefall. Nå får vi baby helt i starten av oktober, og det blir mye bil hele vinteren. 

Looney skrev:

Hadde ikke det sist, jenta mi er født i januar. Vet ikke om det var så vanlig da, hadde ikke hørt om det iallefall. Nå får vi baby helt i starten av oktober, og det blir mye bil hele vinteren. 

Aldri følt behov for det. Bruker bare teppe, sommer som vinter. Bilen blir jo fort varm. Men kanskje det trengs i kalde strøk....

På de kaldeste dagene da jeg ikke hadde pose starta jeg bilen en stund så den ble litt varm. Og lot bilen gå på tomgang i bhg

Back
Topp