Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har troller iglo, med forlengerdel. Den er super. 4-åringen har brukt den fra nyfødt til han var 4 (som sovepose da). Fikk sovepose til 4-årsdagen, men det var fordi lille skulle overta vognposestørrelsen og jeg ville heller kjøpe ny pose til ham enn ny vognpose. Den er ull i underdelen og dun over. Fantastisk digg pose! Plass til å klippe hull til seler der det er behov slik at den passer ulike vogner.
Jeg har aldri hatt behov for bilstolpose, har en født i desember, en i mai og nå tulla i august. Jeg har en strikket pose, da, som en dress men pose i stedet for bein, liksom med hull til beltefestet. Men kan jo like gjerne ha en ulldress. Har også et smalt ullteppe som er godt å pakke over henne i stolen. Passer uansett alltid på å sette bebis i varm bil om vinteren. Jeg synes bilstolpose er en unødvendig utgift fordi det bare er aktuelt en vinter og de koster jo litt. Man kan like gjerne hive ei dyne over dem om det kniper, liksom! Men det er min mening.
Har voksi urban i vogna og move i bilsetet urban hadde vi etter eldste, move er ny. Synes det er utrolig greit! Slipper å kle på ungen noe særlig. Negativt - får ikke vist frem fine strikkeklær og slike ting kan vel lett selges videre til halve prisen.