Bilstolpose til vårbarn

Cammis

Betatt av forumet
Mars er jo som regel dritkaldt, og så kommer april og mai og det blir plutselig varmere i været. Hvilken type burde jeg velge? En som er tykk, eller en vår/sommer pose? Evt droppe det?

Hadde aldri bilstolpose med forrige, han ble født i september, og vi kledde han alltid godt inn med ull, teppe og hadde oppvarmet bil. Det kan vi selvsagt nå også, men har litt lyst på en pose :)

Mars er jo som regel dritkaldt, og så kommer april og mai og det blir plutselig varmere i været. Hvilken type burde jeg velge? En som er tykk, eller en vår/sommer pose? Evt droppe det?

Hadde aldri bilstolpose med forrige, han ble født i september, og vi kledde han alltid godt inn med ull, teppe og hadde oppvarmet bil. Det kan vi selvsagt nå også, men har litt lyst på en pose :)

Jeg har ingen erfaringer å dele, men har selv handlet inn voksi move light (vår-/sommerpose). Supplerer bare med ullteppe e.l. på de kaldeste dagene. Kan ha litt å si hvor du bor? Her på Vestlandet er det ikke mange dager med minusgrader, men ofte sur vind og sånt.

Vi tenker å droppe bilstolpose. Den kommer antageligvis ikke til å kunne brukes mer enn noen uker, siden det mest sannsynlig blir for varmt allerede i mai til å bruke den. Vi satser på å pakke pledd over ungen i stedet i bilen.

Og om det skulle vise seg å ikke holde, satser vi på at butikkene er åpne også etter fødsel.

Vi har ønska oss voksi move light, får vi ikke, så kjøper vi :) Skal også ha voksi move vinterposen til høsten igjen, men den venter vi med å kjøpe da vi trolig kan kjøpe igjen en billig i høsten ^^

Om posen jeg kjøpte til nr 2 er vinter eller vår pose er jeg usikker på. Den holdt han i alle fall varm fra desember 16 til april i år. Men jeg hadde ikke kjøpt den, om det ikke var for at han måtte være med å levere/ hente storesøster i bhg. Hadde den åpen i oppvarmet bil.

Jeg har kjøpt voksi move til tvillingene, mulig den blir for varm og lite brukt. Men tenkte det var lurt å ha, siden det blir mye styr med påkledning av to små[emoji6]

Back
Topp