• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Bilstolpose i juni

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Slik som været er nå, så kan det jo se ut til at vi trenger bilstolpose.
Noen som har erfaring med hvilken som er grei og som kan brukes i 6 graders sommervarme?? :p

Det synes jeg er bortkastet penger å kjøpe en bilstolpose i juni. Jakke og lue på ungen før du har den i bilstolen. Evt lue og et godt ullteppe om det er en liten baby. Det er jo begrenset hvor mye tid man er utendørs med en unge i bilstolen.

Evt en fleecepose som du kan bruke til høsten igjen om du måå ha en pose :)

Jeg hadde ikke kjøpt en bilstolpose i juni, men så kjøpte ikke jeg det til frøkna som var født i januar heller. Pakket heller inn med godt teppe og hun var aldri kald.

Vi hadde voksi move, brukte den hele sommeren tror jeg..

Odenwalder. Jeg hadde glatt kjøpt det, mye bedre det enn å måtte kle på babyen mmasse klær

Syns ikkje de e nødvendigt å køpa den i juni Mnd. Kan du ikke vara bruka en pledd da??

Vi hadde Bilstolpose og sluttet og bruke den i mai for da var jenta svett med kun body nedi.

Har kjøpt et ullpledd fra Lillelam, og tenker det bør holde i tillegg til lue.. I bilen er det jo så varmt som man selv vil ha det.. Solskjermen på bilstolen skjermer jo også litt mot vær og vind på turen mellom døra og bilen:)

Jeg brukte bare posen ved minus grader.
Nå bruker jeg bare en fleece drakt eller et teppe over selv om det bare er 6 grader

Back
Topp