Bilstoljungelen...

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Blir altså ikke klok på de testene på barnestoler! Hvilke er best, og hvilke bør man styre unna?!? :confused: Noen sier det ene og noen sier det andre, jeg er helt forvirra! Eneste jeg vet at Besafe X2 bør man visst styre unna, da de har blitt slakta på tester!

Nå har Barnas Hus babykveld idag, og følgende stoler er på salg:
Britax Multitech kr 1999
Besafe Combi x3 kr 2999
Besafe Combi x3 Isofix kr 3299

Nå er det jo slik at "billig er inte alltid bra", men det frister jo å bruke minst mulig, siden jeg likevel vil bytte til en Cybex beltestol med pute når hun skal snus andre vei om 2-3 år ;)
Hva ville dere gjort???

Vi tenker på det samme. Her MÅ vi ha ny bilstol ganske raskt, men rekker ikke babykvelden selv om det hadde vært greit å få en på tilbud. Har ikke rukket å satt oss 100% inn i alt ennå, men foreløig står det mellom besafe izi kid og britax (husker ikke om det var den som var på tilbud eller en annen). Kommer til å prøve stolen i bilen og se hvordan den blir. Leste at besafen kan bli litt trang for beina i forhold til britaxen. Vi kommer til å kjøpe ny når hun skal sitte fremovervendt vi også :-)

Vi at Britax multitech til storebror og er veldig fornøyd med det :) løp og kjøp

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Han er snart 2,5 år og sitter selvfølgelig bakovervendt. Han har god plass til beina :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Lurer på den Britaxen vi også :binkybaby

Jeg har akta graco cosmic comfort S til storesøster. Er veldig fornøyd! Opp til 25 kg begge veier. Blir en sånn til lillesøster også.

Her ble det innkjøpt Britax multitech 2 på barnashus i kveld:-)

Vi landa på Besafe X3 Isofix vi da, den hadde slått utrolig godt ut på testing, og selve stolen har visst bedre komfort en Britax Multitech da den ikke er like bratt i ryggen ;) :p Mannen var også ganske gira på Isofix-feste, for da er den enklere å flytte mellom vår og besteforeldrene sin bil så da ble de Besafen!

Den er så stooooor da *sukke* Vil ha lillebabyen min litt til :oops: Jaja, får presse babystolen så lenge som mulig da :p

Her ble det innkjøpt Britax multitech 2 på barnashus i kveld:)
Var det mye kø der du var?
Fikk nærmest adrenalinrush av å stå og vente på at klokka skulle bli 18 så jeg kunne ta en stol (ville jeg få fatt på en?) for så å LØPE til kassa før de andre 100 kundene, så jeg slapp å stå i kø i en time :p ;) :rolleyes:

Fikk nærmest adrenalinrush av å stå og vente på at klokka skulle bli 18 så jeg kunne ta en stol (ville jeg få fatt på en?) for så å LØPE til kassa før de andre 100 kundene, så jeg slapp å stå i kø i en time :p ;) :rolleyes:

Det var veldig mye kø ja, men den gikk fort unna når klokka ble 18.00:-) Her fikk man ta varene før seks, og stille seg i kø:-)

Vi landa på Besafe X3 Isofix vi da, den hadde slått utrolig godt ut på testing, og selve stolen har visst bedre komfort en Britax Multitech da den ikke er like bratt i ryggen ;) :p Mannen var også ganske gira på Isofix-feste, for da er den enklere å flytte mellom vår og besteforeldrene sin bil så da ble de Besafen!

Den er så stooooor da *sukke* Vil ha lillebabyen min litt til :oops: Jaja, får presse babystolen så lenge som mulig da :p

Hehe, synes den var veldig stor jeg også, men man justere setet på den, så det blir ikke så bratt fant vi ut:-)
Ei venninne av meg har samme stolen som du kjøpte, de er veldig fornøyd:-)

Det var veldig mye kø ja, men den gikk fort unna når klokka ble 18.00:) Her fikk man ta varene før seks, og stille seg i kø:)
Ah, nei, her var varene stabla på podier og trukker gråpapir rundt, og så fikk man ikke ta før kl 18. Så da var det lettere kaos når de trakk papiret av :eek: ;) Småsprang til kassa og trengte bare å stå 5min i kø da :D

Ah, nei, her var varene stabla på podier og trukker gråpapir rundt, og så fikk man ikke ta før kl 18. Så da var det lettere kaos når de trakk papiret av :eek: ;) Småsprang til kassa og trengte bare å stå 5min i kø da :D

Hehe, da skjønner jeg det ble kaos ja, glad de ikke gjorde der her, vi fikk ta en stol og stå i kø, men ikke betale før klokka var 18.00:-)

Back
Topp