Bilstoler

Vi kjøpte en MaxiCosi Pebble på kampanje nå. Disse er testvinnere og visstnok veldig bra, og virket som et veldig trygt valg. I tillegg kunne vi feste dette sete rett på vognen vår, og i IsoFix-basen, så da har vi et helt fungerende system :)
 
Takk for svar alle sammen [emoji4] skulle nesten ønske det fantes en billiste med seter som passet perfekt i den enkelte bil [emoji23] finner vel ut av det etter hvert! Har noen måneder igjen til å bestemme oss hehe
 
Jeg sniker litt fra prøvere. Gå i en barnebutikk og se, spør, prøv deg frem. Det er så mye man må tenke på at man blir svimmel, siden det er så mange funksjoner. Vil du ha ett sete du kan feste rett på barnevogn, Vil du ha ett som går ann å snu når du tar babyen inn og ut av bilen, ett som kan brukes både til nyfødt og litt større bare med innlegg [emoji14] og lista fortsetter! Vi skal ha izi go siden vi har sett oss ut stokke-vogn og de har en tilpasset versjon av izi go som går rett på understellet til vogna!
Red: er besafe som har izi go-serien [emoji4]
Denne har vi også. Virker så kjekt å kunne klikke den rett på barnevogna. Og setet virker bra, gleder meg til å ta det i bruk.[emoji173]
 
Må kanskje inn i denne jungelen selv. Det maxi cosi setet jeg har er 7 år gammelt og brukt til 4 barn. De anbefaler vist å ikke bruke det når det er eldre enn 5 år.
 
Nei det er 5 år som er maks har jeg hørt. Men fy søren så dyrt det har blitt med barnesikring i bil.. skulle tro dette burde være billigere så kanskje fler valgte sikre produkter..
 
5 år på babystoler pga de er mye tatt inn og ut av bil og sånn (mer slitasje), og 8-9 år på de andre bilstolene.
 
Back
Topp