Bilstoler!

Sommernurkftw

Elsker forumet
Februarbarna 2020
MayDay2021
Så det var en post angående om folk har byttet bilstoler til nurkene sine.
Vi skal kjøpe nytt nå og jeg lurte på om dere jenter har noen gode stoler å anbefale!
Pris spiller ingen rolle.

BeSafe izi combi x3 isofix [;)] Sjekk ut: http://www.hts.no/no/products/izicombi_isofix.php
Dette setet har komt ganske godt ut i fleire testar. Det er bakovervendt (anbefalt til 4 år!), men det har mulighet for å bli montert framovervendt også, dersom ein av og til skal bruke det i ein bil der det ikkje går an å ha det bakovervendt (td. pga. plass mellom seta, eller ikkje isofix-feste el.). Pris ca. 4199,-
Veit at Barnas Hus har tilbud på eit BeSafe-sete no, men dette har ikkje isofix-feste..

ORIGINAL: LisjeMy

BeSafe izi combi x3 isofix [;)] Sjekk ut: http://www.hts.no/no/products/izicombi_isofix.php
Dette setet har komt ganske godt ut i fleire testar. Det er bakovervendt (anbefalt til 4 år!), men det har mulighet for å bli montert framovervendt også, dersom ein av og til skal bruke det i ein bil der det ikkje går an å ha det bakovervendt (td. pga. plass mellom seta, eller ikkje isofix-feste el.). Pris ca. 4199,-
Veit at Barnas Hus har tilbud på eit BeSafe-sete no, men dette har ikkje isofix-feste..

Vi kjøpte også det..

Blir dette på oss også..

ORIGINAL: Bænken

Blir dette på oss også..

Denne har vi også[:)]

Vi burde bytte snart. Er på utkikk

Slenger på et spørsmål jeg også:
Er det noen som kjenner til noen av setene som går til 25 eller 35 kg?
Tenkte at når vi først skal bytte så kan det være greit å ha et som varer ei stund?
Lillemann har jo lagt på seg 6 kg på snart 6 mnd, så fortsetter han i denne farta når han jo 18 kg på et blunk... [:)]

Tenker vi også skal ha sete nevnt ovenfor [:)]
Men etterhvert som barna blir større å mer å mer aktive å går etterhvert så går vel ikke vekta så kjempe masse opp ? eller?

Har 2 nevøer på snart 2 å en på 4 å de veier under 18 kg begge to. men det er jo såklart forskjell fra barn til barn da[:)]

Vi kjøpte Britax MultiTech og er veeldig fornøyde :)
Vi har en stor gutt og var redd han ville vokse ut av BeSafen tidlig.. Britaxen går til 25 kg :)

ORIGINAL: LilleV

Vi har en stor gutt og var redd han ville vokse ut av BeSafen tidlig.. Britaxen går til 25 kg :)

tror det blir denne på oss og. har lest at den ikke tar SÅ mye plass som be safe sin...
stemmer det for deg? hvilken bil har dere? Vi må prøve før vi bestemmer oss heeelt. :)

Kan man stille ryggen på dette, eller på selve setet? Hadde vært greit med ett som ikke bare var mulig å sitte rett opp og ned i.

ORIGINAL: Anni81

Kan man stille ryggen på dette, eller på selve setet? Hadde vært greit med ett som ikke bare var mulig å sitte rett opp og ned i.

ja det kan vippes. er en sånn dings under framme på setet. :) fikk demonstrasjon på BH her en dag. virket veldig bra- + at det er opp til 25 kg :)

Vi har både be safe sete og britax mt og britax twe sete. Synes be safe sete er stort og klumpete + at det bare går til 18 kilo bakovervendt. Kombi seter frarådes å bruke fremovervendt, kommer veldig dårlig ut i tester brukt den veien.Be safe sete er også meir tidkrevende og komplisert å flytte fra bil til bil,hvis ikkje du har izo fix. Ville absolutt valgt ett sete som går til 25 kilo bakovervendt[:)]

vi har britax multi-tech til storebror, og er veldig fornøyd med det [:D] Husker når vi skiftet, han syntes det var så gøy å komme opp og se litt [:D]

Jeg kjøpte besafe til min første datter som idag er 3 år. Den skal lillegutt få bruke og. Men jeg ANGRER idag for at jeg ikke kjøpte den gangen for 2,5 år siden ett sete som gikk til 25 kg bakovervendt.
Så jeg vil anbefale deg og kjøpe ett sete som går til 25 kg bakovervendt.

Back
Topp