Ja det må være til riktig tidOi..! Jeg og ønsker meg fire årstider igjen. Men helst til riktig tid da..
Hadde vert så herlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må være til riktig tidOi..! Jeg og ønsker meg fire årstider igjen. Men helst til riktig tid da..
Stolene transporteres jo på samme måte til butikkene som til postkontoretHar sett derden jeg vill ha er billigere på bilstol dagene
i tillegg så er jeg en smule skeptisk til å få den sendt hjem i posten :/ jeg er litt hønemor der
![]()
Ja vil nok tro det er helt trygtStolene transporteres jo på samme måte til butikkene som til postkontoret![]()
Ja det må være til riktig tid![]()
Hadde vert så herligså hadde jeg sluppet å være så værsyk som nå
![]()
Hehe ja det gjør deStolene transporteres jo på samme måte til butikkene som til postkontoret![]()
Tror ikke jeg har de rette kontaktene til det :/ ser dårlig ut så langt hvertfallHelt enig! Du får se om du får bestilt bedre vær.
Det er nok detJa vil nok tro det er helt trygt![]()
Set skal jeg klare å vente påKlart de kan ikke si når de skal ha gode tilbud hehe. Det blir det dårlig butikk av.
Men alle vet jo at de pleier ha gode tilbud på bilstol og vognet hvert år i august/sept. Så en del venter jo på det![]()
Tror ikke jeg har de rette kontaktene til det :/ ser dårlig ut så langt hvertfall![]()
![]()
Ikke bra :/ vi får slå oss sammen så lande det går!D har ikke jeg heller gitt!
Ikke bra :/ vi får slå oss sammen så lande det går!