Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke jeg heller. Men skulle kjøpe en brukt nå, så søkte jeg på adapter på barnashus og ellers på nettet og finner ingen med ramme. Veldig rartHadde emmaljunga egde duo sist selv men hadde ikke adaptere til bilstolen... men ser jo ut som selve adaptertet settes ned i der en ellers fester bagdelen/sportsdelen, så ser ikke heilt poenget Med den ramma....
Spørr den som selger hva den ramma erNei, ikke jeg heller. Men skulle kjøpe en brukt nå, så søkte jeg på adapter på barnashus og ellers på nettet og finner ingen med ramme. Veldig rart
Jeg gjorde det, men hun sa at hun alltid har sett med ramme og at hun trodde den gjorde det mer stabilt?Spørr den som selger hva den ramma er
Hmm. Tror jeg går for en uten jeg også stress å drasse med seg den rammen hele tidenDen jeg hadde har ikke ramme
Hun hadde visst lest i bruksanvisningen at det ikke gikk an å ta festene av rammen :-(Jeg fester mine bare rett i der bagdelen går ned.. altså aldri tatt med noen ramme.. kan det være de ikke har skjønt at de kan tas av?
Hadde nok ikke kjøpt den med ramme.. veldig upraktisk.. har bare de 2 små adapterne baki bilen ved behovHun hadde visst lest i bruksanvisningen at det ikke gikk an å ta festene av rammen :-(