Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vognen e visst fra 2016, og helt strøken!! kun visst vi studerer den nøye kan vi se at den har vært brukt. Var ikkje nøyaktig den eg ville ha i utgangspunktet, men eg kunne faktisk ikkje vært mer fornøyd satt i hele går kveld og lekte meg med den for og bli kjent med denSå fin!! Jeg ville tatt med meg vogna på Barnas Hus og spurt dem hvilken som trengs
Åh, så kjekt! Vi kjøpte vogn for noen uker siden, og jeg klør etter å bygge den sammen. Men vi har ikke noe sted å ha den enda, så må vente litt til – føles som når jeg var liten og ville åpne gaver på julaften men måtte vente til de voksne hadde spist oppVognen e visst fra 2016, og helt strøken!! kun visst vi studerer den nøye kan vi se at den har vært brukt. Var ikkje nøyaktig den eg ville ha i utgangspunktet, men eg kunne faktisk ikkje vært mer fornøyd satt i hele går kveld og lekte meg med den for og bli kjent med den
Ja tar den nok med inn der når tiden e der
Har kjøpt en veldig fint brukt emmaljunga idag, men klarer ikkje og finne ut av om det går an og få kjøpt bilstoladapter til den. Noen her som kan klare og hjelpe meg med og finne ut av det? Og då eventuelt kor eg kan få kjøpt adapter?Vis vedlegget 429660Vis vedlegget 429661
Her vurderer eg og hive kattene oppi og bare ta de på trilletur akkurat no til vi får ryddet boden står den og piner meg her på stuenÅh, så kjekt! Vi kjøpte vogn for noen uker siden, og jeg klør etter å bygge den sammen. Men vi har ikke noe sted å ha den enda, så må vente litt til – føles som når jeg var liten og ville åpne gaver på julaften men måtte vente til de voksne hadde spist opp
Hahahaha! Jeg har også vurdert å pakke opp vår vogn, bare for å øve meg på trilleturerHer vurderer eg og hive kattene oppi og bare ta de på trilletur akkurat no til vi får ryddet boden står den og piner meg her på stuen
Viktig med øvelseHahahaha! Jeg har også vurdert å pakke opp vår vogn, bare for å øve meg på trilleturer