Bilstoladapter

MonKeYMamA

Forelsket i forumet
Julibarna2024☀️
Har kjøpt en veldig fint brukt emmaljunga idag, men klarer ikkje og finne ut av om det går an og få kjøpt bilstoladapter til den. Noen her som kan klare og hjelpe meg med og finne ut av det? Og då eventuelt kor eg kan få kjøpt adapter?1000006286.jpg1000006277.jpg
 
Tror det skal gå. Men kommer vel kanskje an på hvilken bilstol du skal ha også? Hadde sendt Mail til noen som fører merket, typ babycare og spurt. Legg ved bilder der så får du nok et riktig svar fra de :)
 
Så fin!! Jeg ville tatt med meg vogna på Barnas Hus og spurt dem hvilken som trengs :happy:
 
Så fin!! Jeg ville tatt med meg vogna på Barnas Hus og spurt dem hvilken som trengs :happy:
Vognen e visst fra 2016, og helt strøken!! :love017 kun visst vi studerer den nøye kan vi se at den har vært brukt. Var ikkje nøyaktig den eg ville ha i utgangspunktet, men eg kunne faktisk ikkje vært mer fornøyd :love017 satt i hele går kveld og lekte meg med den for og bli kjent med den:laughing002
Ja tar den nok med inn der når tiden e der:happy:
 
Vognen e visst fra 2016, og helt strøken!! :love017 kun visst vi studerer den nøye kan vi se at den har vært brukt. Var ikkje nøyaktig den eg ville ha i utgangspunktet, men eg kunne faktisk ikkje vært mer fornøyd :love017 satt i hele går kveld og lekte meg med den for og bli kjent med den:laughing002
Ja tar den nok med inn der når tiden e der:happy:
Åh, så kjekt! Vi kjøpte vogn for noen uker siden, og jeg klør etter å bygge den sammen. Men vi har ikke noe sted å ha den enda, så må vente litt til – føles som når jeg var liten og ville åpne gaver på julaften men måtte vente til de voksne hadde spist opp :happy090
 
Har kjøpt en veldig fint brukt emmaljunga idag, men klarer ikkje og finne ut av om det går an og få kjøpt bilstoladapter til den. Noen her som kan klare og hjelpe meg med og finne ut av det? Og då eventuelt kor eg kan få kjøpt adapter?Vis vedlegget 429660Vis vedlegget 429661

Kjøpte selv en fint brukt emmaljunga i 2020, og kjøpte bilstoladapter på finn! Så anbefaler å søke der! :)
 
Åh, så kjekt! Vi kjøpte vogn for noen uker siden, og jeg klør etter å bygge den sammen. Men vi har ikke noe sted å ha den enda, så må vente litt til – føles som når jeg var liten og ville åpne gaver på julaften men måtte vente til de voksne hadde spist opp :happy090
Her vurderer eg og hive kattene oppi og bare ta de på trilletur :laughing025 akkurat no til vi får ryddet boden står den og piner meg her på stuen :yuck:
 
Her vurderer eg og hive kattene oppi og bare ta de på trilletur :laughing025 akkurat no til vi får ryddet boden står den og piner meg her på stuen :yuck:
Hahahaha! Jeg har også vurdert å pakke opp vår vogn, bare for å øve meg på trilleturer :laughing002
 
Back
Topp