Bilstoladapter til vogn

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Noen som har erfaring med dette? Har dere brukt det tidligere? Hvilke situasjoner har det vært greit å kunne feste bilstolen på understellet til vogna? Er det nødvendig? :)

Jeg syns det var veldig kjekt å ha:) Brukte det kun i korte perioder av gangen, men perfekt hvis man f.eks. skal innom butikken og mini sover.

Jeg kjøpte det men synes det er helt bortkastet. Har brukt det to ganger.
Tenkte det ville være bedre for å ikke vekke babyen men hun våkner uansett når man klikker av setet og det blir kaldt/lyst rundt henne, og ikke er det så behagelig og ikke er det like lunt som vognbaggen hvis det feks regner eller snør.

Jeg brukte det masse. Syntes det var lettere å sette bilstolen på understellet enn å finne frem hele vogna når jeg skulle inn på butikker.

Fulgte med adapter til vogna jeg kjøpte (brukt), så brukte det en del i fjor vår/sommer når vi bare skulle kjapp tur inn på butikken osv. Vet ikke om jeg hadde savnet det om jeg ikke hadde hatt det.

Brukt det 15-20 ganger på 9 mnd, men har vært veldig lettvint feks på tur med fullt bagasjerom. Har da bare understellet lett tilgjengelig baki, bagen et nedlesset i bagasje.

Back
Topp