Bilstol

mila91

Flørter med forumet
Hei dere ☺️

Hvilken bilstol skal dere gå for og hvorfor ? Og med hvilken base ? Roterbar eller «vanlig» ?

☺️

Vi kjøpte ny i oktober 22 som da var nyfødt. Så bruker den også til neste, er dog også suuuuuper fornøyd! Vi har Britax :love7 Og vi elsker den, lett å legge baby inn og ut, svingbar base, ting er forholdsvis enkelt :Heartred

Vi har fra Besafe og er veldig fornøgd. Den er ikke roterbar, men har aldri savnet det heller. Så lenge vi brukte babystol tok vi uansett hele stolen med inn i hus. Investerte i roterbar da vi kjøpte småbarnsstol istedet, DET er verdt det! Spar heller pengene til det, er mitt råd:love2

Vi har cybex, veldig fornøyd med den også :love2 Har base og kan roteres, veldig deilig når vi tok baby ut og inn av stolen i bilen, selvom det ikke var såå ofte:shy: Anbefaler i vertfall med base på det sterkeste, syns det er et heeeeerk de gangene vi må beltemontere i andre biler.. Tror ellers de kjente merkene er ganske så like på comfort og trygghet, men greit å vite at stolen må passe i bilen slik det blir riktig helning, ikke alle som vet det :shy:

Hei dere ☺️

Hvilken bilstol skal dere gå for og hvorfor ? Og med hvilken base ? Roterbar eller «vanlig» ?

☺️
Jeg er veldig fornøyd med besafe som jeg kjøpte i fjord :) den er ikke til å rotere. Genial on du tenker å kjøpe adaptere til bilstol som du kan klikke på understellet til vogna og bare sette sete på vogna

Vi kjøpte Maxi Cosi Pebble 360 august 22 og skal bruke den samme til dette barnet. Var veldig fornøyd med den! Kan roteres, passet lenge og veldig lett å ta inn/ut og feste på understellet til vognen med adapter :) Har også en veldig praktisk solskjerm.

Vi har vurdert å leie gjennom if :scratch men har ikke tenkt så nøye gjennom det, har bare en venninne som er fornøyd med den løsningen

Har besafe babystolen fra forrige (ikke roterbar), var superfornøyd og mini lå så godt i den. Håper den enda ser grei ut slik at vi hvert fall kan slippe å måtte kjøpe to nye stoler.

Back
Topp