Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sånn jeg har tenkt, men må innrømme at jeg ikke har fått satt meg ordentlig inn i det. Planen er å vente til oktober før jeg virkelig begynner å tenke på innkjøp.Eller er det sånn at hvis jeg går for Bugaboo vogn så burde jeg gå for Bugaboo bilsete også, for å feste på vognen? Er det et must? Forvirret førstegangsfødende
Vi har Besafe Izi go som vi har hatt til alle barna. Hadde også Graco til eldste i tillegg til izi go.
Kan si det sånn at ingen av våre barn har likt bilstol noe særlig (kan det være stolen, eller bare det at vi lager barn som hater bil?). Stolen passet ikke noe særlig i mammas bil (Toyota avensis stasjonsvogn 2007mod). Ble feil helling med base og beltemontert var ikke mulig da selene ikke var lange nok i hennes bil. Samme gjaldt mormors Toyota yaris og eksens Toyota avensis (2010mod).
Britax sin babystol passet derimot godt. Jeg er litt sånn at jeg helst vil kjøpe bilst fra anerkjente merker innen bilstoler, og var derfor vi gikk for Besafe den gang. Maxicosi tør jeg ikke engang prøve, men det er fordi jeg synes det ser skummelt ut med trepunktsseler
Aaah, håper vi klarer å lage en som ELSKER bil nåVi hadde samme bilstol, Maxi cosi pepple plus, til begge. Den ene elska bil og sov som en stein - og den andre skreik herfra og til djevelens ringe bolig hver biltur, hele bilturen, alltid så tror det kommer litt an på babyene. Noen bare hater bil.
TakkSirona z tror jeg