Bilstol

Nurk

Betatt av forumet
Hvilken bilstol skal dere ha til de små?
Vi har tidligere hatt Maxicosi cabriofix, men det er en del år siden. Hva velger folk nå for tiden?
Skal selvfølgelig prøve stol og base i bilen før vi kjøper, men hører gjerne hva andre har kjøpt/ skal kjøpe :happy:

Her blir det BeSafe modular etter storesøster. Hun har flyttet over i Britax maxway+, slik at vi har fått frigjort modular-basen til lille sprell i magen.

Jeg har Besafe Izi go fra storebror, så bruker den igjen :)

Har kjøpt besafe izi go modular :) har ikke gjort så mye research på alternativer, gikk bare for en som gjorde det godt i tester.

Vi har også Besafe izi go modular. Bestemte oss tidlig for den siden den kom veldig godt ut i test hos NAF :) I tillegg var det enkelt valg når jeg har søsken som selger bil og også hadde bilstoler inne...

Vi har også Besafe izi go modular. Bestemte oss tidlig for den siden den kom veldig godt ut i test hos NAF :) I tillegg var det enkelt valg når jeg har søsken som selger bil og også hadde bilstoler inne...

Ser ut som det går mye i BeSafe ja. Er den jeg har lyst på også (izi Go modular X1 i-size) :) Har funnet en pent brukt (som ny) kjøpt i september -21. De selger da den ikke passer så godt i bilen deres. Krysser fingrene for at det blir riktig helling i vår bil :happy:

Vi har kjøpt britax baby-safe 3 i-size. Liker at man kan regulere helling +rotere. Etterhvert som baby blir større er det ikke alltid vi kommer til å ta med bilstolen inn, så da blir det kjekt :)

…Men skulle jeg kjøpt nytt, så ville jeg gått for en eller annen babystol og så rett på Maxway pluss som småbarnstol. Treåringen har allerede vokst ut av sin BeSafe modular i-size nå pga høyden, så vi byttet nylig til Maxway pluss. Hun kan jo fortsatt sitte lenge bakovervendt. Så sånn sett hadde vi ikke trengt i-size’n i det hele tatt, og kunne like gjerne valgt en annen babystol.

Vi gikk for besafe izi go modular i ene bilen, og i den andre ble det britax baby-safe2 i size pga bratte seter. (Måtte ha justerbar helling i denne bilen).

Jeg har maxi cosi pebble plus av den enkle grunn at ei venninne ikke trenger den nå var den bra nok for hennes sønn er den bra nok for vesla mi tenker jeg ☺️

Jeg har kjøpt en besafe izi go modular på finn.no til tusen kroner. Har ikke bil selv, men den kan enkelt festes med setebelte de gangene vi skal ta taxi eller når vi har lånt bil :)

Back
Topp