Bilstol

Skoen92

Elsker forumet
MayDay2021
Novemberfnuggene 2023
Er mange gode tilbud ute og går på Black week no.
Nokon her som tenker og kjøpe bilstol allerede?

Sjølv ser har eg sett litt på BeSafe izi go X1 men hoppa litt over til BeSafe izi Go modular, sidan vi der slepp å skifte base når vi må over på stol nr 2.

Men er så usikker på om vi skal slå til på tilbud no eller vente. Det klør sånn i fingra :hilarious:

Vi venter til etter jul :) Var forrsten veldig fornøyd med Besafe i 2013 :) Husker ikke eksakt navn på stolen da.

Er mange gode tilbud ute og går på Black week no.
Nokon her som tenker og kjøpe bilstol allerede?

Sjølv ser har eg sett litt på BeSafe izi go X1 men hoppa litt over til BeSafe izi Go modular, sidan vi der slepp å skifte base når vi må over på stol nr 2.

Men er så usikker på om vi skal slå til på tilbud no eller vente. Det klør sånn i fingra :hilarious:
Eg har bilstol itte jentene så slepp å tenke på det. Men ett lite tips så må du prøve bilstolen i bilen. Veit at besafe sine ikkje sitte godt i Volvo for eksempel, får feil helning. Niesa mi var fast bestemt på dette setet heilt til hu prøvde det i bilen og måtte gå for maxi cosi i staden :-)

Her kjøpte jeg maxi cosi cabriofix i dag. Greit at det er både stol og base, til en spiselig pris. Jeg synes det er innfor å handle nå, men jeg liker å ha alt i orden i veldig god tid i forveien også da:hilarious:

Eg har bilstol itte jentene så slepp å tenke på det. Men ett lite tips så må du prøve bilstolen i bilen. Veit at besafe sine ikkje sitte godt i Volvo for eksempel, får feil helning. Niesa mi var fast bestemt på dette setet heilt til hu prøvde det i bilen og måtte gå for maxi cosi i staden :)

Ja, det er eg klar over. Har lest meg grønn på bilstolgruppa på fb :p Bror min og sambuaren har det setet vi no ser på og der går det i audi, VW, skoda bilar og setet har passa fint der. Har sjølv VW passat og det er no stort sett mykje same utforming på dei setene der. Trur eg.

Ble faktisk til at jeg avbestilte stolen, ser den ikke gjør det godt nok i tester. Ble litt blendet av black friday tror jeg:rolleyes:

Kupper tråden litt jeg, er det noen plass hvor man ser hvilke stoler som har testet bra eller ikke? :sorry: er så mye å ta hensyn til å litt forvirrende:oops:

Vi har stol etter storebror som er brukt i ett år når neste kommer, så da har den fortsatt god brukstid igjen så fremt vi ikke kommer i en kollisjon ;)

Vi har modular både sete 1 og 2, veldig fornøyd :happy: Jenta vår på 3,5 år sitter enda i stol nr 2, men skal få ny nå når baby kommer. Veldig fornøyd med solskjermen på babystolen og syns hun satt veldig godt og trygt i den :)

Jeg tenkte å kjøpe pakke tilbudet til rudo, britax smile 3 med britax primo sete og base til 10.595,- ☃️

Dere som vurderer å kjøpe bilstol på nett, gå i butikk og prøv stolen først! Vi tabba oss ut på førstemann, har en bil med veldig bratte seter og stolen fikk alt for bratt helling som medførte at frøkna satt kjempedårlig. Visste ikke noe om helling da, men lært masse fra gruppen «Bilstoler» på fb.

Vurderer å kjøpe britax baby safe 2 om den kommer på tilbud :) den skal passe fint i vår bil og andre med bratte seter fordi man kan justere helling på basen!

Vi lånte BeSafe izi go X1 sist gang, men nå trenger de den selv, så vi kjøpte den på tilbud nå. Veldig fornøyd med den :)

Vi har modular både sete 1 og 2, veldig fornøyd :happy: Jenta vår på 3,5 år sitter enda i stol nr 2, men skal få ny nå når baby kommer. Veldig fornøyd med solskjermen på babystolen og syns hun satt veldig godt og trygt i den :)
Vi har kjøpt denne stolen nå :) Liker at man kan bruke stol nr 2 på samme base:happy:

Dere som vurderer å kjøpe bilstol på nett, gå i butikk og prøv stolen først! Vi tabba oss ut på førstemann, har en bil med veldig bratte seter og stolen fikk alt for bratt helling som medførte at frøkna satt kjempedårlig. Visste ikke noe om helling da, men lært masse fra gruppen «Bilstoler» på fb.

Vurderer å kjøpe britax baby safe 2 om den kommer på tilbud :) den skal passe fint i vår bil og andre med bratte seter fordi man kan justere helling på basen!
Ble til at jeg kjøpte dette setet idag :joyful: Med sete, base, komplett vogn med sittende og liggedel og regn trekk og myggnetting til 12.000 kr :eek::D Kjempe fornøyd :joyful: alt i blå, bilsete også ❤❤

Ser man får kjøpt kiler til å hjelpe med helling. Vet du noe om det?

Ser man får kjøpt kiler til å hjelpe med helling. Vet du noe om det?

Ja, til beltemonterte bakovervendte stoler (stol nr 2) :) er ikke lov å bruke kile under base til babysete! Og å beltemontere babysete er litt stress (synes jeg) fordi du skal ha det inn og ut av bilen og er avhengig av å gjøre det riktig hver gang, i stedenfor å bare klikke det inn og ut! :)

Ja, til beltemonterte bakovervendte stoler (stol nr 2) :) er ikke lov å bruke kile under base til babysete! Og å beltemontere babysete er litt stress (synes jeg) fordi du skal ha det inn og ut av bilen og er avhengig av å gjøre det riktig hver gang, i stedenfor å bare klikke det inn og ut! :)

Takk for svar. Stod så lite om de på siden, så kjekt å høre med andre. :shy:

Hadde beltemontert bilsete til førstemann, var ikke noe problem å montere. Mye enklere en man tror. :rolleyes:

Tenker å kjøpe besafe izi go på nyåret, siden jeg allerede har bilseteadapter (x2) til vogna fra tvillingene brukte det i tillegg har jeg de resterende setene i hus allerede, så vi trenger kun å skaffe det ene setet

Dere som har besafe iZi Go Modular : fikk setet i dag, og det fulgte med en liten dings som det står sip+ på, skjønte ikke hva den er til...? :p

Vedlegg

• IMG_20201210_143827.jpg
    IMG_20201210_143827.jpg
    22,1 KB · Visninger: 12
  • IMG_20201210_143817.jpg
    IMG_20201210_143817.jpg
    22,2 KB · Visninger: 12
Back
Topp