Bilstol?

smurfix

Elsker forumet
Hvilken bilstol skal dere ha? Blir svimmel av all tittinga

Besafe izi go modular[emoji5]

Maxi Cosi Cabriofix.
Hadde den til begge de to forrige, og var godt fornøyd, så har kjøpt den igjen. I tillegg passer den på vogna med adapter som fulgte med, det var også et pluss :)

Titta på besafe izi go med base selv. Men får liksom ikke bestemt meg..

Vi har en maxicosi, husker ikke model [emoji85] brukt det til de 2 minste

Jeg aner ikke, føler bilstol er helt gresk! Må man ha sånn base, de jeg så i butikken så store og klumpete ut, får man plass til de uansett bil? Skal brukes i leaf og yaris, de er jo ikke de største bilene. Har isofix i bilen ser jeg,har skjønt at det har noe med bilstol å gjøre, men ikke helt hva. Tror jeg må google litt "bilstol for dummies" :bookworm:

Maxicosi cabriofix. Den er lett å bære, ikke altfor dyr, trygg og fått god kritikk!

Har fått anbefalt Maxicosi av flere venner, både av de som har dette setet og de som angrer på at de ikke valgte det. Så da er ikke jeg vanskelig å overbevise :happy: Noen som vet forskjellen på Cabriofix eller Pebble? Og hvordan vet man hvilken barnevogn det passer på?

Besafe izi go x1 etter storebror[emoji4]

Har fått anbefalt Maxicosi av flere venner, både av de som har dette setet og de som angrer på at de ikke valgte det. Så da er ikke jeg vanskelig å overbevise :happy: Noen som vet forskjellen på Cabriofix eller Pebble? Og hvordan vet man hvilken barnevogn det passer på?
Vet du hva det er som er så bra med maxicosi ift andre bilstoler?

Vet du hva det er som er så bra med maxicosi ift andre bilstoler?

Maxicosi gjør det bra på tester og er lett å bære. Sikkerhet er det viktigste selvsagt. Men det med vekt er også en fordel.. sier venner som angrer på at de ikke valgte en lettere bilstol

Vi stod mellom maxicosi og be safe izi go modular. Valgte besafe da den var mulig og velge flere «sitte og ligge» posisjoner og regulere mer. I tilegg kunne mann fjerne spedbarnsinnleggene i to deler i steden for et stort innlegg. Har ei venninne som byttet ut sin maxi cosi til en annen på grunn av lang baby etter 2mnd.

Vi stod mellom maxicosi og be safe izi go modular. Valgte besafe da den var mulig og velge flere «sitte og ligge» posisjoner og regulere mer. I tilegg kunne mann fjerne spedbarnsinnleggene i to deler i steden for et stort innlegg. Har ei venninne som byttet ut sin maxi cosi til en annen på grunn av lang baby etter 2mnd.
Man kan (skal) fjerne spedbarnsinnlegget i maxi cosi cabriofix i to deler også. Først fjernes puten de sitter på for å få rumpa lenger ned i setet, senere fjernes delen som går rundt hodet:)

Cybex ATON Q cloud med base ble det her. Den gjør der bra i tester på de tingene vi vektlegger, og har det vi vil ha av finesser.

Back
Topp