Bilstol

Tror vifår kjøpt akta graco trilogic brukt, men finner ikke så mye nyere info om det, annet enn at folk var fornøyde i 2008-2010 :p ver ikke om vi skal prøve å satse på en annen istedenfor, eller hva..
Hvor gammelt er det sete du vurderer å kjøpe brukt? Jeg har ikke hørt om det merket, men det finnes jo så mye forskjellig der ute.

Skal å se på en brukt maxi cosi cabriofix med base imorgen :) litt skeptisk til å kjøpe brukt.. men den er ganske ny, og ikke mistet i bakken/fått støt el.

Kjøpte et brukt maxi cosi cabriofix med base. :) Var kjøpt nytt i 2016 og brukt til et barn og ikke vært utsatt for støt.

Hvor gammelt er det sete du vurderer å kjøpe brukt? Jeg har ikke hørt om det merket, men det finnes jo så mye forskjellig der ute.
6 år gammelt..så den er nokså gammel egentlig.. har begynt å tvile om det er så lurt. Sikkerheten vil man ikke være gjerrig på :b

6 år gammelt..så den er nokså gammel egentlig.. har begynt å tvile om det er så lurt. Sikkerheten vil man ikke være gjerrig på :b
Mener jeg leste en plass at man ikke burde kjøpe bilsete som var mer enn åtte år gammelt. Sikkert lurt å følge magefølelsen, hvis du er begynt å tvile på det. Jeg tror barnashus fortsatt har kampanje på bilseter, og i dag har mekonomen 30% på alt. Vi tenkte oss innom der for å kjøpe base.

Har kjøpt BeSafe Izi Go av en kollega jeg stoler på. 2016-modell. Må bare få ut fingeren og fange adapter snart :)

Jeg ville ikke kjøpt det siden den er såpass gammelt. En baby bilstol bør kastes etter 5-7 år. De svekkes gjerne tidligere enn de større stolene fordi man tar de mye oftere inn og ut av bil, og bærer det med seg :)

Mener jeg leste en plass at man ikke burde kjøpe bilsete som var mer enn åtte år gammelt. Sikkert lurt å følge magefølelsen, hvis du er begynt å tvile på det. Jeg tror barnashus fortsatt har kampanje på bilseter, og i dag har mekonomen 30% på alt. Vi tenkte oss innom der for å kjøpe base.
Takk for tips:)

Jeg ville ikke kjøpt det siden den er såpass gammelt. En baby bilstol bør kastes etter 5-7 år. De svekkes gjerne tidligere enn de større stolene fordi man tar de mye oftere inn og ut av bil, og bærer det med seg :)
Du har nok rett i det :)

vi satser heller på ny!

Er det noen som har tips/erfaringer når det gjelder bilstol? Ser at Barnas Hus har kampanjer på bilstoler, men ettersom dette er førstefødte så har jeg 0 erfaring og dermed vanskelig å velge [emoji1]
Min nabo jobber med bil sikkerhet og sikring av barn i bil i staten. Hun sier at alle bilstoler er godkjente i Norge og alle av disse «topp» modellene er gode valg så skal en velge mellom dem så velg de tilleggs tingene som en ønsker. Type lettere, isofix, kunne snu større seter osv

Så billlig? da lønner det seg heller!

BIlstoler er nok ikke den største kostnaden egentlig, g lønner seg å kjøpe ny.. verre med vogn :P

Jau. Jeg klarer likevel ikke helt legge fra meg Besafe iZi Go Modular. Hjernen min er skadd. Jeg blir sprø [emoji37]

Back
Topp