Kattepus84*
Flørter med forumet
Hva tenker dere om bilstol? Syns den som heter Doona+ ser ekstremt praktisk ut, men er sikkerheten bra nok?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns bilsikring er ekstremt viktig, og kjøper kun bilstoler som kommer godt ut i test.
På mange vogner er det mulig å kjøpe adapter til for å feste bilstolen på. Smart!
Hva gjør den praktisk?
Kjenner ikkje til merket og er generelt skeptisk til ukjente, utenlandske merker. Setter bilsikring høyt og forholder meg til Trygg Trafikk og anerkjente tester. Selv har vi Maxi Cosi etter storesøster og synes det er et bra sete i klassen 0-1 år.
Vi hadde maxi cosi sist, og kommer nok til å gå for dette igjen. Er litt i overkant opptatt av bilsikring, så her har ungene sittet bakover til minst fylte fire år![emoji4]
Ja sist hadde jeg maxi cosi cabriofix med adapter til Emmaljunga vogna mi og til quinny trilla. Var jo veldig fornøyd og det var jo den bilstolen som var best i test det året.
Er veldig opptatt av sikkerhet selv, men nå merker jeg at sikkerhet alene er ikke avgjørende. Det må være en bilstol som både er sikker og som er praktisk.
Og selvfølgelig må det være en som kan festes i base med isofix.
Vi hadde maxi cosi sist, og kommer nok til å gå for dette igjen. Er litt i overkant opptatt av bilsikring, så her har ungene sittet bakover til minst fylte fire år![emoji4]
Hvordan får du plass til beina til barna?Dattra mi blir 3 år og har det super trangt stakkars:/
Her har eg samme målet. Har ei lang jente som blir 3 i juni og ho sitter bakovervendt og skal gjøre det ei god stund fremover. Forholder oss til anbefalingene![]()
Følte meg veldig alene om å ha ungene bakover så lenge, for å være ærlig, men sikkerheten først[emoji4][emoji1303]
Hvordan får du plass til beina til barna?Dattra mi blir 3 år og har det super trangt stakkars:/