Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man bruker da ikke base når ungen er større, man bærer jo ikke ungen i setet[emoji4] Da sitter jo setet fast i bilen. Base er kun på nyfødtsetet det.Håper det er ok at jeg kommer med et tilleggsspørsmål her. Er det viktig å tenke langsiktig med tanke på base? Mener om jeg bør lage meg en liten bilsete-plan sånn at setene fremover passer til samme base, eller er det en base til hvert sete, evt flere baser som passer til andre merker?
Hehe, godt poeng jeg har ingen barn fra før og trodde at med isofix så festet man også større seter fast i en base. I såfall ville jeg valgt en sånn løsning i steden for å feste stolen med belter. Men skjønner at jeg er veldig grønn på bilstol-verdenen..Man bruker da ikke base når ungen er større, man bærer jo ikke ungen i setet[emoji4] Da sitter jo setet fast i bilen. Base er kun på nyfødtsetet det.
Tror det finnes seter med mulighet for isofix, at de krokene er under setet men det vet jeg ikke. Vi har ikke isofix Er ikke helt med i bilstol verdenen selv jeg. Merker det er 6 år siden jeg hadde baby [emoji23]Hehe, godt poeng jeg har ingen barn fra før og trodde at med isofix så festet man også større seter fast i en base. I såfall ville jeg valgt en sånn løsning i steden for å feste stolen med belter. Men skjønner at jeg er veldig grønn på bilstol-verdenen..
Hehe, godt poeng jeg har ingen barn fra før og trodde at med isofix så festet man også større seter fast i en base. I såfall ville jeg valgt en sånn løsning i steden for å feste stolen med belter. Men skjønner at jeg er veldig grønn på bilstol-verdenen..
Flott, takk for svarDet stemmer at med isofix fester du setet som kommer etter nyfødtsetet også i samme base. Så du trenger bare en og samme base til de to første setene. Det er i alle fall sånn med Be Safe
Oh no.. så kjedelig! Lykke til med kjøp av både bil og bilstol!takk for all infoen tenkte æ sku slå til på et tilbud i dag som æ fant, meeen fikk vite at biln min har sluttet å gå og det e ik vits å fikse mer på den såe nu ska den vrakes :/ og da blir kjøp av bilstol ligge på vent en stund