englemamma18
Elsker forumet
Finnes det en bilstol som kan brukes veldig lenge? Føler alle bilstoler er så små at man nesten måå bytte etter ett år..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det jeg også har hørt, så til førstemann hadde vi først babystol, deretter småbarnsstol og nå beltestol. Regner med at vi gjør det slik denne gangen også.Ja man får det, men ville absolutt hatt en vanlig Babysetet først også byttet. Da det er mye sikrere
Sånn blir det her åDet er det jeg også har hørt, så til førstemann hadde vi først babystol, deretter småbarnsstol og nå beltestol. Regner med at vi gjør det slik denne gangen også.
Britax heter det. Den kan snus 360 grader og brukes fra fødsel. Og bikkes bakover. Vi har det i bil nr 2 som er en mini cooper. Kun dører foran så avhengig av å få snudd setet helt rundt. I følge min samboer er det kjelkete å bruke fra fødsel fordi det er no ekstra som må brukes da. Er visst en bøyle foran... Vi kjøpte det ikke før snuppa var nesten 2 år. Hodet hennes faller lettere fremover i det setet enn de andre vi har når hun sovner der. Vi hadde maxi cosi babysete (pebble) til vi byttet til maxi cosi pearl (sete nr 2) i hovedbilen. Anbefaler egentlig babystol som er enkel og bære med seg inn og ut.Er d noen som har erfaringer meg d eneste bilsete man kan endre fra sittende til liggende, samt snu 360 grader? Husker ikke i farten hva den heter.. den ser veldig solig og god ut. Er vel en ny type. Veldig lur å ha en man kan legge litt ned mtp små babyer. At de ikke blir hengende me hode..
Hm.. okei :/Britax heter det. Den kan snus 360 grader og brukes fra fødsel. Og bikkes bakover. Vi har det i bil nr 2 som er en mini cooper. Kun dører foran så avhengig av å få snudd setet helt rundt. I følge min samboer er det kjelkete å bruke fra fødsel fordi det er no ekstra som må brukes da. Er visst en bøyle foran... Vi kjøpte det ikke før snuppa var nesten 2 år. Hodet hennes faller lettere fremover i det setet enn de andre vi har når hun sovner der. Vi hadde maxi cosi babysete (pebble) til vi byttet til maxi cosi pearl (sete nr 2) i hovedbilen. Anbefaler egentlig babystol som er enkel og bære med seg inn og ut.
Men er jo hver sin smak da, kan jo hende det er noe for dere Men hodet hennes faller lettere frem her enn i de to maxi cosi setene. Men vet jo ikke hvordan det er til spedbarn for det har vi jo ikke prøvdHm.. okei :/
Den var ikke kommet så godt ut i testene ser jeg..Men er jo hver sin smak da, kan jo hende det er noe for dere Men hodet hennes faller lettere frem her enn i de to maxi cosi setene. Men vet jo ikke hvordan det er til spedbarn for det har vi jo ikke prøvd