Bilstol

Konradine

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Sånn smått begynt å se på bilstol. Ser at Recaro Privia er blitt best i test. Noen erfaringer? Og, finnes det adapter til Babyjogger City Elite?

Sukk, babyjungelen er ikke lett å manøvrere seg fram i altså :D
 
Har ingen erfaring med den bilstolen, men gar vært/er veldig fornøyd med besafe izi go til frøkna her og kommer til å bruke den på neste også :)
Hadde sikkert kjøpt Besafe izi go modular om den hadde kommet litt tidligere enn den gjorde :)
 
Har også besafe izi go fra forrige gang og kommer til bruke den denne gangen også:)
 
Kjøpte Besafe Izi go x1 til forje som vi mistet,og angrer STERKT PÅ att vi solgte den ca 3 uker før vi ble gravide igjenn:laughing021 men denna gang blir det Besafe izi go modular:)
 
Sånn smått begynt å se på bilstol. Ser at Recaro Privia er blitt best i test. Noen erfaringer? Og, finnes det adapter til Babyjogger City Elite?

Sukk, babyjungelen er ikke lett å manøvrere seg fram i altså :D
Vi kjøpte den da Jollyroom hadde tilbud, nettopp fordi den er best i test :)
Den skal være kompatibel med City Elite, se komplett liste;
http://int.recaro-cs.com/files/recaro/int/childseats/docs/privia_typelist_stroller_adapter_de_en.pdf
Likte spesielt godt at man kan ta kontakt om "din" vogn ikke er på listen, så sjekkere for deg. Det kaller jeg service! Og selvsagt en god business modell ;)
 
Har ingen erfaring med den bilstolen, men gar vært/er veldig fornøyd med besafe izi go til frøkna her og kommer til å bruke den på neste også :)
Hadde sikkert kjøpt Besafe izi go modular om den hadde kommet litt tidligere enn den gjorde :)
enig! Vi har også besafe izi go fra i fjor og blir å bruke denne nå også. Den er jo fortsatt relativt ny og veldig lite brukt da vi måtte bytte til stol nr to tidlig pga hun HATER å kjøre bil. i stol nr to kom hun høyere opp :p Men hadde også kjøpt den modular om den var kommet når vi skulle ha stol sist. Tror det er nesten samme stol, men annen base bare som funker på videre stol også :)
 
Vi kjøpte den da Jollyroom hadde tilbud, nettopp fordi den er best i test :)
Den skal være kompatibel med City Elite, se komplett liste;
http://int.recaro-cs.com/files/recaro/int/childseats/docs/privia_typelist_stroller_adapter_de_en.pdf
Likte spesielt godt at man kan ta kontakt om "din" vogn ikke er på listen, så sjekkere for deg. Det kaller jeg service! Og selvsagt en god business modell ;)

Tror det blir denne stolen, men skal se på den først! Så det er slik å forstå at adapter laget for maxi cosi fungerer for city elite og Privia? Eller?
Haha, ikke så inne på det greiene der :D
 
Har ingen erfaring med den bilstolen, men gar vært/er veldig fornøyd med besafe izi go til frøkna her og kommer til å bruke den på neste også :)
Hadde sikkert kjøpt Besafe izi go modular om den hadde kommet litt tidligere enn den gjorde :)

Hvor tung er BeSafe izi go da?
 
Hvor tung er BeSafe izi go da?
Mener å huske ca 4 kg. Lett å ta med seg.
Bruker det fortsatt til frøkna på 11 mnd, og fortsatt helt greit å bære henne i den. Hun er vel snart 9kg
 
enig! Vi har også besafe izi go fra i fjor og blir å bruke denne nå også. Den er jo fortsatt relativt ny og veldig lite brukt da vi måtte bytte til stol nr to tidlig pga hun HATER å kjøre bil. i stol nr to kom hun høyere opp :p Men hadde også kjøpt den modular om den var kommet når vi skulle ha stol sist. Tror det er nesten samme stol, men annen base bare som funker på videre stol også :)

Mener det bare er videreutvikling ja. Syns det var så kjedelig at det var en annen base, men nå bruker vi både babysetet og det neste da (besafe izi kid), og har et i hver bil :)

Har jo vært så heldig med J som nesten ikke klager, så ser for meg at denne blir stikk motsatt:p
 
Mener det bare er videreutvikling ja. Syns det var så kjedelig at det var en annen base, men nå bruker vi både babysetet og det neste da (besafe izi kid), og har et i hver bil :)

Har jo vært så heldig med J som nesten ikke klager, så ser for meg at denne blir stikk motsatt:p
haha! nei, håper dere slepper det! Her er det himmel og jord i bevegelse for en liten biltur på 5 minutter.. HELT krise! Så JEG håper denne blir stikk motsatt :p Det ble heldigvis litt bedre når vi fikk byttet bilstol.. byttet til besafe izi combi x4. tror det er veldig likt det dere har.. hun kom mye høyere opp og ser mye bedre ut vinduet.. så nå kan vi kjøre til butikken uten at det klikker helt i baksetet :D
 
Tror det blir denne stolen, men skal se på den først! Så det er slik å forstå at adapter laget for maxi cosi fungerer for city elite og Privia? Eller?
Haha, ikke så inne på det greiene der :D
Jeg vet ikke om det er så rett frem, for det er ulike adaptere som er listet nedover.
Jeg har ikke peiling jeg heller, så kommer til å se på listen mot aktuelle vogner, og evt kontakte dem om jeg liker en vogn som ikke er på listen.

For oss var det ikke så nøye hvordan den så ut, vi tok den som var best i test. Dette var den eneste som hadde så høy score på hvert eneste punkt.
Når det kommer til sikkerhet vil jeg kun ha det beste :)
 
Sånn smått begynt å se på bilstol. Ser at Recaro Privia er blitt best i test. Noen erfaringer? Og, finnes det adapter til Babyjogger City Elite?

Sukk, babyjungelen er ikke lett å manøvrere seg fram i altså :D

Der står at det skal passe med BJ51310.
Vi skal også gå for denne. Ser INGEN grunn til å ikke kjøpe den beste stolen om man allikevel skal kjøpe ny. :dance011
 
Back
Topp