Bilstol

JemimasBaby

Augustbaby 2013
Gutten har vokst i en voldsom fart til nå. Nå er det for tungt å bære han i babybilstolen, og selene sitter for lavt, selv på den høyeste innstillingen. Testet hvordan han satt i storesøsters sete, som egentlig er beregnet fra ca 9 mnd og oppover til ca 3-4 år, og der satt han fint. Så vi bytter nok nå. Flere som må bytte bilstol nå, eller har gjort det allerede? :)

Det er hodet under kanten som er viktig, ikke selen, de kan komme under skulderen. Et stykke under. Kunne de ikke det måtte vi byttet. Men hun kan ha det lenge enda. Heldogvis. Jeg har adapter til zapp xtra til det, så jeg er glad hun har det lenge.

Det er hodet under kanten som er viktig, ikke selen, de kan komme under skulderen. Et stykke under. Kunne de ikke det måtte vi byttet. Men hun kan ha det lenge enda. Heldogvis. Jeg har adapter til zapp xtra til det, så jeg er glad hun har det lenge.
Trodde det med selen var viktig jeg :) Jaja, han er fortsatt moden for bytte. Ser ut som om vi prøver å dytte en pandabjørn inn i et eggeskall :p

Merker jenta mi også har hatt en vekst spurt nå, men heldigvis ikke på tide med ny stol her enda! :p
Anbefaler å lese bruksanvisningen som følger med bilstolen, besafe izi go som jeg har skal først en sittepute ut, så en til, også når selen er på øverst hakk og begynner gå nedover på ryggen skal den byttes. Uansett om hodet ikke stikker opp :)

Merker jenta mi også har hatt en vekst spurt nå, men heldigvis ikke på tide med ny stol her enda! :p
Anbefaler å lese bruksanvisningen som følger med bilstolen, besafe izi go som jeg har skal først en sittepute ut, så en til, også når selen er på øverst hakk og begynner gå nedover på ryggen skal den byttes. Uansett om hodet ikke stikker opp :)
ImageUploadedByBV Forum1464960965.621403.jpg

Trodde det med selen var viktig jeg :) Jaja, han er fortsatt moden for bytte. Ser ut som om vi prøver å dytte en pandabjørn inn i et eggeskall :p
Hehe. Sånn var det med nr 1 her. Men ble sånn videre også. Hu er for brei for de fleste setene nå i en alder av snart 3 år. Vi bytta til besafe izi pluss når hu var 6 mnd. Nr 2 er liten og har ikke tatt ut innlegget i stolen enda en gang. Så han sitter nok der en stund.

Back
Topp