Bilstol

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Noen som har tips til en god og trygg bilstol?

Vurderer enten Besafe izi go eller Maxi Cosi.
Noen med erfaringer de vil dele? :)

D nyeste til besafe er ikke m i disse testene og er visst veldig bra (i følge barnashus) jeg har kjøpt besafe modular og kan bruke samme base på de to første setene:)
ImageUploadedByBV Forum1459311401.718283.jpgImageUploadedByBV Forum1459311426.493089.jpg
God kalesje e d på de og, og adapter til mange vogntoget (babyjogger Bl.andre:))

Jeg skal kjøpe Recaro Privia fordi det ble best i test og fordi det er det letteste setet :)

Blir acta graco her, lånte maxi cosi av min søster sist, så tenkte ikke på at den kun var 3punkts sele i. Trodde babyseter var sånn.
Var flere gode egenskaper på acta gracoen som vi ønsker.

Her ble det også innkjøp av Recaro Privia etter gode testscore hos Forbrukerombudet.
Men har ingen erfaringer og har ikke testet det så håper den gode omtalen stemmer. ;)

Last edited:
Vi har kjøpt maxi cosi bilstol :)
De anbefalte denne på Barnas Hus.
Ser den kommer godt ut i tester også :)
Nå kan man bruke samme base på første og andre bilstol.
Syns det virket veldig greit :)

Noen som har tips til en god og trygg bilstol?

Vurderer enten Besafe izi go eller Maxi Cosi.
Noen med erfaringer de vil dele? :)
Vi har Maxi Cosy med isofix base. Var superfornøyd med den til førstemann.. :)

Tommelen opp for maxi cosi! Lett å bære barnet i, passer til mange vognunderstell, lett å ta av trekk å vaske og skulle man være uheldig (eller ønsker å bruke det "etter anbefalt levetid") får man tak i ny isopor lett som en plett til billig penge og sete kan regnes som 5 nye leveår. Langsiktig sparing ;-)

Back
Topp