Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde besafe izi go til storebroren, skal bruke det samme. Veldig fornøyd med det. Kom godt ut i tester, lett å bære med seg, han satt/lå komfortabelt i det. Hadde lett kjøpt det igjen om vi ikke hadde tatt vare på det.
Hadde Maxi Cosi Cabriofix til storesøster, men da lånte vi basen, så vi har kun setet selv.
Derfor tenkte vi like greit å teste BeSafe iziGo denne gangen, da jeg fikk både base og bilstol til 50% på nyåpning av Barnas Hus her i byen. Jeg synes det nye setet ser VELDIG godt ut. Og jeg liker solskjermen/taket mye bedre enn på Maxi Cosi
Maxi cosi pebble plus eller BeSafe iZi Go Modular er de som er godkjent etter den nye standaren i-size ihvertfall om du skal kjøpe helt nytt. Begge har en base for både spedbarn og vanlig barnesete så du slipper å bytte senere.
Hadde maxi cosi cabriofix sist. Var veldig fornøyd med det. Så blir det nå og hadde ett brio sete til Nr 1. Var veldig fornøyd med det og eller har vi valgt besafe som sete Nr 2 og bilstol. Veldig fornøyd med dei
vi må desverre se på bredden på setet i tillegg til sikkerhet. Er ennå usikker på om vi får 3 barn inn i bilen. (har de bredeste beltestolene som er til storguttene nå)
Tipper det blir besafe (ett eller annet) til babyen. Mest sannsynlig det nyeste fra besafe. Vi var på babyshop her om dagen og fikk prøvd ut flere seter i bilen. Trodde de fleste skulle passe, men det er visst ikke bare bare å få tre bilseter inn bilen vår. Endte med å måtte bytte ut det ene setet til eldstemann med ett smalere for å få plass til alt..
MaxiCosi Cabriofix med base,fungerte fint for oss!
Vi har adapter til barnevognen også,som vi fikk brukt ofte til "fort inn og ut-handling"!
Mye bra og fint på markedet,men som alt annet har vi forskjellig smak og behov!
Hadde britax babysafe til dei store ungane då dei var små og gjekk for ein nyare variant av det denne gongen. Kjøpte for eit par veker sidan då vi fann det på tilbud til 2000 for sete og isofixbase.
Maxi cosi cabriofix har vi kjøpt den har gjort det bra på tester, den er veldig lett (greit når den skal bæres opp i leiligheten), og vi fikk den på tilbud