Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har hatt dette til de tre første, tror vi går for det nå også.
Vi har hatt dette til de tre første, tror vi går for det nå også.Kjempe fornøyd. :-D
Det var en god pris.Herlighar ikke prøvd denne før men fikk kjøpt den så og si ubrukt av bekjente for bare ett par hundrelapper så
![]()
Jeg har lik denne, og har vært fornøyd med den. Bruker den til neste også tror jeg.
Jeg har lik denne, og har vært fornøyd med den. Bruker den til neste også tror jeg.
Lurer fælt på åssen bilstol vi skal gå for denne gangen. Har tenkt på besafe eller maxicosi pebble. Åssen bilstol har dere tenkt på? Er det noen som har kjøpt allerede?![]()
Tror det blir den vi ender opp med ogsåVi kjøpte bilstol nå for noen dager siden, endte opp med maxi cosi pebble puls med base som også kan brukes til sete nr 2 når den tid kommer![]()
Absolutt! Hva er det du spesielt lurer på?Noen av dere som har erfaring med besafe izi go x1?![]()
Jeg har vært på kurs med bilstolen da jeg i jobben har solgt masse av disseForrige gang hadde vi cabriofix, men har hørt mye bra om besafe så ville prøve den nå. Lurer vell egentlig på det mesteHelst gode erfaringer, nå som den allerede er bestilt
![]()