Bilstol

vesla1989

Betatt av forumet
Lurer fælt på åssen bilstol vi skal gå for denne gangen. Har tenkt på besafe eller maxicosi pebble. Åssen bilstol har dere tenkt på? Er det noen som har kjøpt allerede? :)

Vi har hatt dette til de tre første, tror vi går for det nå også. :-) Kjempe fornøyd. :-D

Herlig :) har ikke prøvd denne før men fikk kjøpt den så og si ubrukt av bekjente for bare ett par hundrelapper så:)

Vi har maxicosi med base fra nr 1. Så der blir nå også siden hu ikke er mer enn 2 år

Vi har akuratt kjøpt beste izi go, med isofix base. Veldig lik maxi cosi på størrelse og vekt, oog sikkerheten :) Hadde maxi cosi sist, veldig fornøgd :-)

Herlig :) har ikke prøvd denne før men fikk kjøpt den så og si ubrukt av bekjente for bare ett par hundrelapper så:)
Det var en god pris. :-) Vi kjøpte nytt til første på lagersalg billig, men måtte ha nytt til nr to, da kosta det nesten tre tusen.
Kom veldig godt ut I tester da vi kjøpte det til føtste og mellomste, vet ikke nå, men barnet sitter godt i det. :-)

Jeg har lik denne, og har vært fornøyd med den. Bruker den til neste også tror jeg.

Godt å høre at det er flere som har hadd samme og med god erfaring :)
Er 6&8 år siden sist jeg hadde baby og livssituasjonen min er meget endret nå, så nå har jeg kunne velget og vraket litt mer som jeg vil også :)

Lurer fælt på åssen bilstol vi skal gå for denne gangen. Har tenkt på besafe eller maxicosi pebble. Åssen bilstol har dere tenkt på? Er det noen som har kjøpt allerede? :)

Vi kjøpte bilstol nå for noen dager siden, endte opp med maxi cosi pebble puls med base som også kan brukes til sete nr 2 når den tid kommer :)

Vi kjøpte bilstol nå for noen dager siden, endte opp med maxi cosi pebble puls med base som også kan brukes til sete nr 2 når den tid kommer :)
Tror det blir den vi ender opp med også :)

Jeg har kjøpt besafe izi go :) litt fordi jeg har solgt stolen selv, får gode rabatter på jobben, kjenner den inn og ut, og stoler fullt på merket :)

Da har vi kjøpt bilstol og endte opp på besafe izi go med base. :)

Noen av dere som har erfaring med besafe izi go x1? :)

Forrige gang hadde vi cabriofix, men har hørt mye bra om besafe så ville prøve den nå. Lurer vell egentlig på det meste :) Helst gode erfaringer, nå som den allerede er bestilt ;)

Forrige gang hadde vi cabriofix, men har hørt mye bra om besafe så ville prøve den nå. Lurer vell egentlig på det meste :) Helst gode erfaringer, nå som den allerede er bestilt ;)
Jeg har vært på kurs med bilstolen da jeg i jobben har solgt masse av disse :) men jeg kjenner ikke til andre merker så kan ikke sammenligne :) Det er en veldig grei og enkel bilstol. Trekket kan tas av for vask og skiftes, kan skifte til annen farge også om du ønsker. Har solskjerm med solfaktor i for beskyttelse som du kan lett trekke opp og ned :) det er justerbar hodepute som er lett å betjene ettersom babyen vokser. Mener å huske at den veier 3,4 eller 3,6kg så er veldig lett (men med baby blir det fort tungt å bære rundt på uansett! :p )
Det er 5 punkt sele, lett og løsne og stramme. Er godt polstret bilstol. Brekker isoporen hvis du er uheldig skal det bare være å stikke innom babyshop mener jeg så får de det byttet for deg :)
Med base (og forsåvidt bilbelte) så er den enormt lett å montere. Gode bruksanvisninger :) Kan lett monteres på veldig mange vogn understell!
Ettersom barnet vokser skal det fjernes sitteputedeler som ligger i setet :) av erfaring av de som jeg kjenner som har bilstolen har de kunnet hatt den til barnet er 9-10 måneder. Du skal ikke overskride 13kg (med klær på babyen) + at toppen på ørene skal ikke komme over toppen på setet når sitteputedeler da er tatt ut. Da er det neste stol! :)
Har forresten og greie magneter på sidene slik at beltene kan holdes til side mens du legger babyen i stolen :)
Besafe sier selv at holdbarhet på stolen er 5 år

Back
Topp