Bilstol

linda

Flørter med forumet
Er det noen som har tatt ut den puta/nyfødtinnlegget som støtter rundt hodet i bilstolen?
Han ligger i voksipose og begynner å bli litt stor nå, syns det virker litt trangt til ham. Har flyttet selene opp til det øverste hakket, men syns likevel han er litt sammenklemt ;-)

Jeg tok ut nyfødtinnlegget da vi dro fra sykehuset. Hun satt helt klemt med det, så det har aldri blitt brukt:)

Måtte ta det ut når snuppa var ca 6 uker. Fikk ikke plass. ;)
Vi har Maxi Cosi :)

Last edited:
Varierer nok på type bilstol og barnet. Vi trenger ikke ta det ut helt enda. Hun blir 3 mnd på tirsdag.

Edit: har Cybex Aton Q (tror jeg)

Vi har maxi cosi også. Alexander blir tre mnd den 9.desember, da prøver vi uten neste gang vi skal ut å kjøre :-)

Tatt ut for lenge siden :P men har stor unge :P 6 kg på 6 ukers kontrollen, og da hadde vi tatt det ut allerede. Tror vi hadde det i 3-4 uker.

hadde det ikke mange ukene vi heller :)

Har bare tatt ut den løse skumgummiputa under rompa i spedbarnsinnlegget (maxi cosi), blir mye bedre plass da. Hodestøtten synes jeg er grei å ha der til hun har bedre kontroll på hodet sitt.

Hei! Jeg har maxi cosi bilstol, men mangler nyfødtinnlegget (kjøpt brukt)... noen som vet hvor man kan få tak i det eller og man kan bruke en nakkepute (som er beregnet til baby) istede?

Back
Topp