Bilstol

Lurer på om den bare kan brukes fremovervendt? Mener å huske at vi såg på den til eldstemann, men at vi droppet den pga det. Mulig det har komt en annen siden den gang forresten...
 
Vi har hatt maxicosi cabriofix 0-13 kg :) kjempefornøyde! Så enkel monteringg, enkelt å ta setet ut og inn og dra med seg. God komfort for lillegull, enda ikke for lite - men vi bytta til cybex sirona for litt siden bare fordi vi hadde kjøpt det og det kunne bruke fra 0-18. Vi er svært fornøyde med cybexen også, men ulempen der er at en må flytte babyen ut av setet når en skal forlate bilen. Maxicosien kan du jo ta med. Begge to er helt super i små biler, tar liten plass men er solide og får gode resultat i tester. Jeg har bare positivt å komme med ang begge disse setene!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oki, takk for innspill:) lurer litt på om den jeg så på var fremovervendt. Får kikke litt videre.. Er jo en jungel der ute!!:-/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oki, takk for innspill:) lurer litt på om den jeg så på var fremovervendt. Får kikke litt videre.. Er jo en jungel der ute!!:-/


Sent from my iPhone using BV Forum
Britax maxway er plussgodkjent, passer til 5 år og er bakovervendt:) (Og ikke veldig dyrt i forhold til mange andre) :)
 
Veldig fornøyd med maxicosi cabriofix :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Back
Topp