hehe, ja det tror jeg på!Men når ungen er større så er det rimelig tungt å bære dem i bilstolen.. Så etterhvert blir den også en fastmontert installasjon i bilenstolen altså, ikke ungen
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe, ja det tror jeg på!Men når ungen er større så er det rimelig tungt å bære dem i bilstolen.. Så etterhvert blir den også en fastmontert installasjon i bilenstolen altså, ikke ungen
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Ja, sant detjeg synes det er så lettvint å ta stolen med inn hjemme og feste og pakke henne inn inne, ta den med inn på butikken osv. så håper på å bruke babystolen ei god stund![]()
Vi skal kjøpe adapter nå, har 200m å gå til parkeringshuset fra hjemme og det begynner å bli rimelig tungt å bære henne i stolen. Britaxen er veldig tung i tillegg!Ja, sant det
Synes det er voldsomt tungt å bære allerede jeg, men har adaptere på vognunderstellet - genialt til kjappe turer inn!
VI måtte bytte ved 7 måneder sist. Men Lillebror er litt mindre enn T
Vi skal kjøpe adapter nå, har 200m å gå til parkeringshuset fra hjemme og det begynner å bli rimelig tungt å bære henne i stolen. Britaxen er veldig tung i tillegg!
Har kroniske nakkeplager så har mer hodepine enn muskler av all bæringaAdapteren er gull verdt for meg! Fikk prolaps etter fødselen for jeg trodde jeg var sprekere enn jeg var og med den kom jeg meg på butikken og helsestasjonen uten å belaste ryggen så veldig. Britaxen er tung så 200 m frem og tilbake i ca 400m er bra trening så du er vel supersterk du nå ;-)
Har kroniske nakkeplager så har mer hodepine enn muskler av all bæringa![]()