Bilstol

Men når ungen er større så er det rimelig tungt å bære dem i bilstolen.. Så etterhvert blir den også en fastmontert installasjon i bilen :) stolen altså, ikke ungen :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
hehe, ja det tror jeg på!

jeg synes det er så lettvint å ta stolen med inn hjemme og feste og pakke henne inn inne, ta den med inn på butikken osv. så håper på å bruke babystolen ei god stund ;)
Ja, sant det
Synes det er voldsomt tungt å bære allerede jeg, men har adaptere på vognunderstellet - genialt til kjappe turer inn!
VI måtte bytte ved 7 måneder sist. Men Lillebror er litt mindre enn T

Ja, sant det
Synes det er voldsomt tungt å bære allerede jeg, men har adaptere på vognunderstellet - genialt til kjappe turer inn!
VI måtte bytte ved 7 måneder sist. Men Lillebror er litt mindre enn T
Vi skal kjøpe adapter nå, har 200m å gå til parkeringshuset fra hjemme og det begynner å bli rimelig tungt å bære henne i stolen. Britaxen er veldig tung i tillegg!

Vi skal kjøpe adapter nå, har 200m å gå til parkeringshuset fra hjemme og det begynner å bli rimelig tungt å bære henne i stolen. Britaxen er veldig tung i tillegg!

Adapteren er gull verdt for meg! Fikk prolaps etter fødselen for jeg trodde jeg var sprekere enn jeg var og med den kom jeg meg på butikken og helsestasjonen uten å belaste ryggen så veldig. Britaxen er tung så 200 m frem og tilbake i ca 400m er bra trening så du er vel supersterk du nå ;-)

Adapteren er gull verdt for meg! Fikk prolaps etter fødselen for jeg trodde jeg var sprekere enn jeg var og med den kom jeg meg på butikken og helsestasjonen uten å belaste ryggen så veldig. Britaxen er tung så 200 m frem og tilbake i ca 400m er bra trening så du er vel supersterk du nå ;-)
Har kroniske nakkeplager så har mer hodepine enn muskler av all bæringa :p

Har kroniske nakkeplager så har mer hodepine enn muskler av all bæringa :p

Uff d hørtes ikke godt ut! Da tror jeg adapteren blir veldig kjekk å ha :-) Håper nakken og hodepinen blir bedre!

Back
Topp