Bilstol

HelleHøygira

Andre møte med forumet
Acta Graco eller Maxi Cosi?
Hvilken en tar minst plass i bil?
3 barneseter i en 2010 Passat kan bli trangt gitt, noen med erfaring? :-)

Vet ikke hvilken som tar mest plass.. Men er selv meget fornøyd med Maxi cosi:)

Hadde gått for maxi'en,den er mye lettere og ikke så klumpete.... har hatt begge og skal ha maxi denne gangen uten tvil:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har kjøpt Maxi! Egentlig bare fordi set var supertilbud og jeg har hørt mye bra om den :)

Har brukt maxi før, skal bruke den igjen :)

Vi hadde akta graco med førstemann. Men har gått for maxi cosi med de to mageboerne. Har hørt utrolig mye bra om dem, og så var det supertilbud på babyshop! :)

Vi hadde akta graco med førstemann. Men har gått for maxi cosi med de to mageboerne. Har hørt utrolig mye bra om dem, og så var det supertilbud på babyshop! :)
Samme tilbud som jeg har benyttet!

Vi har hatt Graco til de to første, Synes ungene satt veldig fint i det, men det var veldig tungt å bære på. Har kjøpt maxi cosi cabriofix på tilbud på Babyshop i dag faktisk. Gleder meg til å prøve det. Det er lettere å bære på samt kommer veldig godt ut i tester.

Utrolig mye penger å spare! :) elsker sånne supertilbud! :)

Jeg måtte helt ut til ski (fra Oslo, 35 min i bil) for å få tak i. Måtte til og med dra det bare for å betale for å vente på en nybestilling de har gjort. Så må jeg tilbake for å hente den seinere :p

Jeg måtte helt ut til ski (fra Oslo, 35 min i bil) for å få tak i. Måtte til og med dra det bare for å betale for å vente på en nybestilling de har gjort. Så må jeg tilbake for å hente den seinere :p
Hehe. Det var heller ikke igjen noen i kr. Sand, så vi tok det på slependen på vei hjem til jul. Vurderer å slå til på Stokke-stol tilbudet de har nå og. Kjøpte baby Bjørn stoler som også var på tilbud på babyshop :) Godt jeg fikk penger i julegave :P

Back
Topp