bilstol

lykke <3

Andre møte med forumet
Ja nå må vi snart kjøpe bilstol til babyen. er det noen som kan anbefale noen?ikke for dyr! Jeg har lett litt rundt på nettet og mange skriver at biltema og andre billigstoler er spinkle og usikre og anbefaler de ikke . Jeg ønsker selvfølgelig at babyen skal være sikret skikkelig i bilen. Jeg har tidiligere kjøpt på mekk og de har jo funket greit, aldri vært utsatt for kollisjon heldigvis. 

Vi leier gjennom IF forsikring! Tror vi betaler 129,- mnd for storesøster sitt og så får vi et nytt sete til henne når hun er 4 år som vi beholder. Skal gjøre det samme nå til lillesnupp;-)

Vi skal bruke maxi-cosi cabriofix som vi har etter storebror. Er veldig fornøyd med det. Ganske lett å vaske trekket også, det har jeg gjort noen ganger :D
Som sagt over, de kjører jo kampanje på bilstoler nå, så burde være mulig å gjøre en god deal. :)

juliemirakel skrev:
maxicosi cabriofix :) best i test... tilbud på barnas hus nå :))

Har denne som storebror brukte - jeg (og ikke minst min sambo)
synes dette var vnesten iktigere enn alt annet, sikkerhet i bil tuller man ikke med! 

Jeg skal bruke å har alltid brukt Recaro sine stoler. Dette har jo noe med at jeg selger slike til dagelig på jobb og di tester gjennomsnitlig veldig bra på veldig mange tester. Enkelte år er di test vinner mens andrr må di nøye seg med 3-4plass. Men søik er det jo for alle stolene:)

Syns Maxi cosi sine e greie pris på, og greit å veta at man får noe bra for pengene! :)og veldig kjekt med base til ôgså ;-)

Har kjøpt maxicosi cabriofix, da de fleste jeg kjenner anbefalte meg dette pga det er lett og ofte best i test. Også hørt at britax også er bra, ofte tilbud på begge. Kjøpte mitt på torshov bilrekvesita til 2490 med base, barnas hus har vel kampanje nå til 2590.

Hei! 

Ser mange snakker om Maxi Cosi sine bilseter, har inntrykket av at det er gode bilstoler! Men hva anbefaler dere til de som ikke har bil selv? Jeg har enda ikke kjørt opp til bil da jeg har bodd veldig sentralt, skal kjøre opp etter hvert men usikker på når.. Vi trenger selvsagt ikke en med base da vi bare kommer til å bruke stolen i svigermor sin bil og evt taxi, og på reiser. 

Pinpon skrev:
Hei! 

Ser mange snakker om Maxi Cosi sine bilseter, har inntrykket av at det er gode bilstoler! Men hva anbefaler dere til de som ikke har bil selv? Jeg har enda ikke kjørt opp til bil da jeg har bodd veldig sentralt, skal kjøre opp etter hvert men usikker på når.. Vi trenger selvsagt ikke en med base da vi bare kommer til å bruke stolen i svigermor sin bil og evt taxi, og på reiser. 

Hadde fremdeles gått for maxi cosi sitt babysete :-) Lett å ta med seg og lett å feste med sele og det passer på utrolig mange triller og vogner med adapter til.

Ser de har flere typer, hvilket et anbefaler du? :)

Back
Topp