bilstol...

Mailykke2

Forelsket i forumet
Skal dere kjøpe brukt, ny eller har dere fra før?
Jeg er egentlig litt skeptisk til å kjøpe brukt, hva tenker dere om det?

Vi har fra storebror, den skal brukes igjen. Maxi Cosi, likte den godt!
Jeg ville ikke kjøpt brukt av noen jeg ikke kjenner, man vet aldri om stolen har vært med i en kollisjon, og da skal den ikke brukes mer. Kunne godt kjøpt brukt fra noen jeg kjenner!

Vi har fra førstemann :)

Jeg ville heller ikke kjøpt brukt fra ukjente.. 

jeg tenkte å bruke den som nathaniel brukte, men skal innom biteringen å høre med de om stolen fortsatt er god o.l. 

Littelent skrev:
Vi har fra storebror, den skal brukes igjen. Maxi Cosi, likte den godt!
Jeg ville ikke kjøpt brukt av noen jeg ikke kjenner, man vet aldri om stolen har vært med i en kollisjon, og da skal den ikke brukes mer. Kunne godt kjøpt brukt fra noen jeg kjenner!

sign. denne

Har fra før. Ville ikke kjøpt brukt fra noen jeg ikek stolte på. men faren min har en bilstol han kjøpte brukt av en god bekjent, som han bruker når sønnen min er hos han.

Har fra forrige gang jeg også :-)

Vi heller mest mot å leie. For den vi har fra før begynner jo å bli litt gammel-4 år (er det ikke noe med isoporen som ikke skal være mer enn så og så gammel?) og jeg syns den var så tung. Og hvis vi leier så har vi regnet ut at i løpet av den tiden som babyen skal sitte i den så kommer det på like mye som hvis vi kjøper en ny og selger den til halvpris etter at vi er ferdig med den. Off sorry klumsete forklart.

Foreløpig så tror jeg vi skal låne en, men de planlegger ny baby til etter sommeren, så forhåpentlig vis så rekker vi å bli ferdig med den før de skal ha:) Noen som kjenner noen på Sørlandet som skal kvitte seg med en maxi cosi i kristiansandsområdet?:p

Nei desverre. Men anbefaler deg hvertfall ikke emmaljunga ;)

Jeg har fra før - maxi cosi cavriofix :)

Kunne kjøpt brukt av kjente, men kun det!

Vi skal ha Maxi Cosi Cabriofix - som sist. Genial stol!!

Kunne fint kjøpt brukt fra noen jeg kjente godt og stolte på, men aldri på finn.no eller sånne steder.. 

Vegge får nye seter her :) Det gamle er solgt. Men når babyen vokser ut av setet, vil jo h*n få LJ sitt gamle :)

Skal bruke den fra storebror. Jeg ville, som de fleste andre, ikke kjøpt brukt av ukjente.

Back
Topp