Bilstol

Tanntrollet09

Forumet er livet
Noen som vet om det finnes en stol som går til 25 kg evt. 36 kg, som har gjort det bra i både bakovervendte og forovervente tester?

Har en Besafe combi som begynner å bli litt liten til jenta vår på to år, så vi skulle hatt en ny stol. Og jeg vet at stoler som kan monteres begge veier ofte ikke anbefalt enten den ene eller andre veien, men det er jo lov å håpe at det finnes en. 

Kombistoler er ikke anbefalt å ha fremover, men hvis du skal ha henne bakovervendt er Britax TWE et godt alternativ for ganske store unger :)

Vi har det i en av bilene, og besteforeldre her har det også. Vi er fornøyd. Det går opp til 25 kg.
Når hun har vokst ut av det sete kan hun gå rett over i beltestol forovervendt med bilens egne seler. Fra ca 4 år og oppover, men det er best å ha de bakovervendt så lenge som mulig. 

Vi har en akta graco duologic til mellomste nå som jeg tenkte minstemann kunne ta over. Og sitter litt i tenkeboksen over hva jeg skal ta meg til når den tid kommer, den tid nermer seg raskt nå! Nettopp pga som skrevet over her så har jeg ikke lyst på en kombistol. tenkte jeg kunne snu han til forovervendt å kjøpe en ren forovervendt stol når lillebror tar over,men da er han plutselig ikke mer enn 3 år, han klager ikke på å sitte bakovervendt og vi ha nettopp vært på biltur med 42 mil kjøring vær vei uten problemer og da tenker jeg han kan sitte så lenge d går og har derfor begynt å vurdere denne litt http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=830238&b_kid=496169 Når han er ferdig i denne da så kan han begynne med en beltestol! Er vanskelig dette med valg av bilstoler synes jeg!

Back
Topp